La cadena textil Mimimó se expande en A Mariña y abrirá a finales de marzo su tercera tienda, en Ribadeo

A MARIÑA

Creen que la zona mariñana fronteriza con el Occidente de Asturias es «un punto importante» en la visión de crecimiento de un negocio con puntos de venta en Viveiro y Burela
25 feb 2025 . Actualizado a las 22:07 h.Mimimó es una cadena textil que se centra en vestir desde bebés hasta adolescentes, abarcando diferentes edades dentro del concepto de moda natal, infantil y juvenil. Con un establecimiento en Viveiro y otro en Burela, que abrían sus puertas en el año 2020, ahora tiene en marcha otro proyecto empresarial de apertura más en la comarca de A Mariña. Será en Ribadeo, en el número 5 de la calle Rodriguez Murias, una área que comercialmente está creciendo y juega en ese sentido con la ventaja de la cercanía del Occidente de Asturias, a finales del mes de marzo. Natalia Rubal, socia de Mimimó junto a Ramón Martínez, explica el porqué de esta expansión hacia la zona oriental mariñana: «Ahora porque realmente en Viveiro nos vai moi ben e creemos que Ribadeo é tamén un punto importante. Vamos a seguir na nosa liña e, ainda que imos ter prendas para todas as idades, imos especializarnos tamén no público de 8+, porque a veces os chavales de 13 e 14 anos se atopan máis limitados á hora de comprar roupa por aquí. A tenda é grande, de 115 metros cadrados, pero metade dela vamos orientala a eles e a outra a nenos de 0 a 8 anos».
«A tenda é grande, de 115 metros cadrados, pero metade dela vamos orientala a eles e a outra a nenos de 0 a 8 anos»
Menciona marcas con las que están teniendo muy buen resultado, dice Rubal, como Tifossi Junior «que fabrica en Portugal cunha calidade e un prezo incribles», así como Ido que «é máis de cara ao vestir e ir arreglado», indica. «Levamos dende finais de verán estudando a posibilidade de Ribadeo pero daquela non encontrabamos local _señala_ pero coincideu que atopamos un e barallamos que o sector de moda para 8+ era o que máis frouxo estaba nesa zona ribadense». Hay que recordar que Mimimó también vende calzado, de la marca Tifossi e incorporando Mustang porque «que agora ten unha liña respetuosa porque está nun convenio co traumatólogo de Carlos Alcaraz», enfatiza Natalia Rubal, aparte de Conguitos, Ositos y Break&Walk, marcas con las que ya trabajaba la cadena mariñana. Otra que les funcionan «a tope», subraya, es Mayoral.
Apertura comercial en Ribadeo en lunes
En Ribadeo tienen muy en cuenta que de «xoves, venres e sábado hai unha importante presenza tamén de xente de Asturias e tamén a nosa idea alí é abrir os luns tamén porque hai moita xente que pecha o comercio pero é o día que teñen para facer as compras», señala. Hay idea de ampliar proyectos si la iniciativa va viento en popa. Por último, recuerdan que en Burela celebrarán desfile anual, previsto para el 16 de marzo.