
Se realizarán analíticas para comprobar el estado del arenal después de verterse aguas residuales sin tratamiento
05 ago 2025 . Actualizado a las 20:30 h.La playa de Remior, en Barreiros, quedó este martes cerrada al baño después de que el pasado lunes por la tarde se tuviese constancia de un vertido al arenal de aguas residuales sin tratamiento previo.
La Consellería de Medio Ambiente remitió este martes un oficio al Concello barreirense para reclamar «as medidas oportunas» para eliminar el vertido y que procediese «á limpeza exhaustiva da parte afectada. Apreciouse que o vertido xera no areal unha lagoa composta principalmente de augas residuais que se sitúa na área delimitada na Rede Natura, afectando aos hábitats e especies alí existentes», expone la Xunta, que señala que los hechos «poden constituír unha infracción administrativa ao abeiro da lei do patrimonio natural e da biodiversidade».
El Concello explica que procedió a eliminar el vertido y limpiar la playa el mismo lunes, en cuanto supo de la incidencia y antes de recibir el oficio. «Limpamos o que puidemos tendo en conta que estaba a praia chea de xente. Hoxe pola tarde (por el martes), cando chegou a acta de Sanidade, quedou pechada Remior ao baño á espera das analíticas que se levarán a cabo», añade el ejecutivo local.
Los vertidos de aguas fecales son relativamente habituales en una de las playas del municipio, Arealonga, debido a depuradora que no está a la altura de la demanda originada por la población flotante estival de Barreiros, ayuntamiento que según el Concello multiplica por seis sus residentes en agosto.
En este caso, el gobierno local no tiene clara la procedencia del vertido, «posto que alí hai un bombeo, pero comprobamos o luns e onte tamén que está funcionando». El Ayuntamiento subraya no obstante que «a solución para o déficit de servizos de Barreiros en atención á poboación estival que asume pasa por vontade política para axudar con financiamento e non por sancionar».