Acuerdos de la Deputación: convenios para invertir casi 700.000 euros en Burela y Foz

La Voz BURELA / LA VOZ

FOZ

Se instalará una cubierta en parte de la Praza da Mariña burelesa y se renovará el césped del campo de fútbol de hierba artificial de Malates

25 oct 2025 . Actualizado a las 00:48 h.

La Xunta de Goberno de la Deputación de Lugo aprobó este viernes dos inversiones en A Mariña, en Burela y Foz, para la instalación de una cubierta que proteja parcialmente la Praza da Mariña en Burela y para la renovación del césped artificial del campo de fútbol de Malates, en Foz. Así lo anunció la portavoz socialista, Pilar García Porto, quien enmarcó la decisión, de ésta y otras actuaciones aprobadas este viernes, en el compromiso del Ejecutivo provincial con la cooperación con los 67 concellos que conforman la provincia.

«En Foz a Deputación investirá 250.000€ para a renovación do céspede artificial no campo de Malates, unha instalación deportiva moi empregada tanto para partidos como para adestramentos por equipos locais e categorías inferiores», explicó García Porto. Y añadió: «O céspede actual está moi deteriorado porque o instalaron no 2011, hai 14 anos, e ten moito uso e a través destes fondos poderemos instalar un céspede artificial de última xeración e ademais renovar o sistema de rego». Para financiar la obra, la aportación de la Deputación se completará con 65.071 que pondrá el Concello de Foz, para sumar un total de 315.071.

En Burela, la Deputación destinará otros 250.000€ para la instalación de una cubierta en la Praza da Mariña. «É un espazo público ao aire libre imprescindible para este municipio porque acolle gran variedade de usos: a recepción dos Reis Magos, eventos deportivos, xogos infantís, representacións de teatro, concertos, feiras e pequenos mercados. Mediante estes fondos “dotaremos a esta praza dunha zona cuberta de 400 metros cadrados, de costas ao antigo centro comercial; no lugar no que se sitúa o actual palco da música», señaló García Porto. Para financiar la obra el Concello pondrá 122.670 euros, para alcanzar un presupuesto total de 372.670. La cubierta tendrá alturas variables, será de madera y metal y tendrá lucernarios para dejar pasar la luz natural. «Gracias a esta actuación dotamos ó centro de Burela dun espazo útil ó aire libre os 365 días do ano, independentemente do tempo; xa que a estrutura que está proxectada protexería da choiva, pero tamén do nordés», concluyó la portavoz socialista.