La actriz gallega premiada con un Goya Mabel Rivera será la ilustre madrina del Festival de Cine Curto de Ribadeo, con alfombra roja y «photocall»

Yolanda García Ramos
Yolanda García RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

Mabel Rivera
Mabel Rivera Eliseo trigo | EFE

El jueves 7 y el viernes 8 de agosto se proyectarán y votarán un total de ocho cortometrajes

05 ago 2025 . Actualizado a las 20:33 h.

La actriz gallega Mabel Rivera, conocida por sus papeles televisivos en Pratos combinados o su merecidísimo reconocimiento por Mar adentro de Amenábar, película con la que ella ganó un Goya a la mejor actriz de reparto o por su participación en la serie Rapa será la madrina de la cuarta edición del Festival de Cine Curto que se celebrará en Ribadeo los días 7 y 8 de agosto. Rivera, que ya estuviera en otra anterior, entregará el trofeo al ganador. El colectivo Areas Movedizas continúa con un proyecto único en la comarca y en verano, que arrancó en 2022 «coa intención de facer grande o cine curto achegándoo á xente da contorna, e co obxectivo de amosar que aquí tamén se fai cine, promovendo curtametraxes vencelladas á Mariña Lucense, Galicia e Asturias, e poñendo en valor o traballo de creadoras e creadores».

Este año, por el festival ribadense pasarán ocho trabajosCorre Adela de Alba Pino, Azkena de Ane Inés Landeta y Lorea Lyons, Ratiña de Alicia Úbeda, Mostera de Diego R. Aballe, Curmán de Alejandro Jato, La Reina de los Idiotas de J. K. Álvarez, Campolivar de Alicia Moncholí y Komando Marmitako de Ane Nafarrate y Uxue Botas. Hay drama, comedia, biopic, animación, etcétera pero siempre «boas historias», explican, entre las cuáles será el público el que decida cuáles son las mejores. El festival arrancará el jueves 7 a las 20.00 horas en el Cine Ribadeo y a la misma hora, pero en el Teatro, será al día siguiente la gala final, en la que también actuará el grupo ribadense Kornucopia, que fusionan tradición gallega y rockManu Cajal será también novedad en la cita, desde la parte gráfica, y la mascota O Mariñán, diseñada por Elvira ELR, con apoyo de Vacas Fracas, ya es todo un «símbolo recoñecible do proxecto», añaden. Areas Movedizas que pretende convertir a Ribadeo en «punto de encontro entre cineastas» son Carme Rodríguez, Gloria González, Mónica Arnanz y Sergio García-Ramos. Apoyan la cita la Xunta de Galicia, Concello de Ribadeo, Hotel Aduana, Cine Ribadeo y Delira Gastronómica, entre otros.

«Queremos que Ribadeo sexa un punto de unión en xeneral da zona norte en cine»

Carme Rodríguez destacó la presencia de Mabel Rivera de nuevo en el festival, tras haber estado en la segunda edición representando como protagonista uno de los cortos que se presentaban entonces: «Gustáralle moito o festival e sobre todo ver que ao final eramos catro amigas que estabamos nisto por amor ao cine. Deunos moitísimos ánimos nese momento e este ano, dende o principio, sabiamos que queriamos contar con ela como a nosa madriña e vai estar os dous días». «En Galicia hai moitos festivais de curta e de cine importantes pero é verdade que na nosa zona non hai grandes datas e non nos queremos esquecer de que estamos a facer un festival en Ribadeo. Ribadeo é un enclave súperestratéxico tanto para o que se fai en Lugo como no resto de Galicia ou de Asturias, polo que queremos ser un punto de unión en xeneral da zona norte. Queremos ampliar fronteiras, pero hacia os extremos. Sigue sendo un festival galego pero que tamén ten representación de Asturias e oara achegarnos a outros lugares cos que compartimos moitas cousas, pois este ano temos tamén bastante presenza de Euskadi en curtas», indica Rodríguez.

Estará la creadora de contenidos Prado Rúa

«A alfombra vermella fai ilusión e o festival de Ribadeo pode ter tanto glamur coma outro que se faga en calquera parte. Por iso imos ter un plato forte, que é que no photocall e a alfombra vermella vai estar cuberta por unha creadora de contido en redes, Prado Rúa. Unha rapaza nova que fala de cultura, en galego, e ten miles e miles de seguidores. Vai estar os dous días falando coa xente, facendo entrevistas, para que o festival tamén poda ter presenza nas redes sociais».