La agrupación, que quiere revitalizar las patronales e implicar a los vecinos, celebrará una cena de Navidad para recaudar fondos
03 nov 2024 . Actualizado a las 15:23 h.Juan Manuel Sánchez, Raquel Trasancos, Cristina Parapar, Pablo Guijarro, Gerardo Veiga y Hugo Ron. Son los jóvenes que integran la nueva comisión de fiestas de las patronales de San Roque, en Viveiro, que se celebrarán los días 14, 15 y 16 de agosto del 2025.
La comisión pretende «revitalizar as festas de San Roque e conseguir impregnar un sentimento de pertenza na xente de Viveiro caras as festas, que neste momento non existe».
«A nosa idea é a de organizar unhas festas con cabida para todas as franxas de idade e todos os gustos, coa fin de que a xente poida gozar da vila nunha das datas máis sinaladas do ano», añade el colectivo organizador, presidido por Sánchez.
La primera iniciativa de la nueva comisión será la celebración de una cena de Navidad para recaudar fondos. La agrupación ofrecerá información al respecto en sus páginas de Facebook e Instagram (@viveiroenfestas) en los próximos días.
«Un pouco máis adiante, a comisión realizará un acto aberto a todo o mundo, para que calquera persoa que queira colaborar, dunha forma ou outra, poida facelo. Queremos animar a todos os veciños de Viveiro a ser partícipes deste proxecto, que ten como fin ensalzar as patronais e que a veciñanza as considere como súas», concluye la comisión.
Los integrantes de la agrupación tienen entre 25 y 34 años. Aseguran que a partir de revisar programas antiguos recuperarán también algunas tradiciones de las patronales, sin perder un ápice de modernidad. Tienen claro el modelo de fiestas que quieren, pero concretarán nombres de actuaciones una vez puedan definir el presupuesto. «Viamos que había queixas ao respecto pero que ninguén se animaba a coller a organización. Pola nosa parte imos poñer ilusión e traballo e veremos o resultado que podemos conseguir», señalan.