Polémica en Ribadumia por una encuesta que pide a los padres de la guardería que puntúen a las profesoras de 1 a 10

La Voz RIBADUMIA

RIBADUMIA

Enunciado de la encuesta distribuida por Somos Ribadumia
Enunciado de la encuesta distribuida por Somos Ribadumia CEDIDA

El Concello explica que fue redactada por las propias docentes mientras Somos considera que es una medida que las denigra

27 mar 2024 . Actualizado a las 11:07 h.

Los padres de la escuela infantil municipal de Ribadumia recibieron el pasado viernes un formulario con una encuesta en la que se les pide su opinión sobre el trabajo de las profesoras y la propuesta pedagógica que se desarrolla en el centro. Se les insta a valorar de uno a diez su grado de satisfacción con cada una de las ocho educadoras y que fundamenten los motivos de su puntuación. El caso lo ha sacado a la luz pública este martes Somos Ribadumia a través de un comunicado en el que acusa al gobierno local de «denigrar» y de «atacar» a las trabajadoras y la respuesta no se ha hecho esperar.

El equipo que lidera David Castro sostiene que la encuesta fue redactada por el profesorado por recomendación de la inspectora tras visitar el centro en diciembre de 2022 y niega que se plantee «como un mecanismo de control ou de avaliación do equipo de goberno do Concello sobre a competencia dos seus empregados na escola infantil».

No lo percibe de este modo Somos. «Parécenos que David Castro actúa dun xeito denigrante, ademais de con moita falsidade, ao realizar accións como estas. O traballo das profesionais debe valoralo a dirección do centro e o Concello como responsable da escola infantil, e pode e debe recabar a valoración dos pais sobre as actividades, o proxecto educativo ou as propias instalacións, pero non se pode aceptar que se enfronte a nais e pais coas profesionais da gardería».

Lamentan que en este formulario no se haya preservado el anonimato de las trabajadoras, que figuran con su nombre de pila y aula, y ven tras la encuesta motivaciones ajenas a las cuestiones pedagógicas. «Non temos claro se David Castro pretende con esta pantomima xustificar algún despedimento, ou algunha das contratacións realizadas nos últimos meses —envoltas na sospeita do trato de favor— ou ambas cousas», prosigue el comunicado de Somos. Según las mismas fuentes, el pasado enero se presentó una encuesta similar a los padres que fue retirada ante los recelos que suscitó, mientras que el gobierno de Ribadumia sostiene que la encuesta se hizo, dando lugar a «unha importante área de mellora na xestión da escola infantil» en lo que respecta, por ejemplo, a los horarios. «Os resultados de todas as enquisas que se realizaron ata o momento demostran unha altísima valoración, tanto do servizo ofertado, como dos profesionais», abundan desde el Concello.

Por último, el gobierno local lamenta «o afán de Somos Ribadumia de enquistarse sempre no ataque e ensañamento, que non fai máis que poñer en dúbida o bo funcionamento dos servizos. Son eles os que acaban denigrando aos servizos e traballadores municipais».

Este miércoles ha habido contrarréplica en relación a este asunto. A la vista del comunicado del Concello, Somos Ribadumia anuncia que ha presentado un escrito ante la dirección xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica , «co obxectivo de saber se é certo que dende inspección se auspiciou esta enquisa ou se David Castro, sinxelamente, sinala co dedo para evitar facerse responsable».

«Máis aló disto, reafirmámonos no expresado. Esa enquisa non debería terse enviado neses termos. Temos moi claro que a intención desta enquisa non ten nada que ver con mellorar a calidade de servizo na escola infantil e moito con crear polémicas e buscar xustificacións para accións posteriores, en base a esas enquisas, que ninguén aclarou quen vai xestionar nin como».