
El PP de Ribeira se refiere al gobierno local como un «tripartito dividido»
20 feb 2025 . Actualizado a las 18:34 h.Portos de Galicia asegura que en el 2024 el Concello de Ribeira fue sancionado con dos multas de 600 euros cada una por la celebración sin autorización de las fiestas del Carmen y de la navaja de Aguiño. Con este dato quiere desmentir la supuesta guerra con el Ayuntamiento a base de sanciones económicas.
Desde el organismo autonómico descartan trabas a las comisiones de fiestas, ya que «Portos abriu a posibilidade de que sexan os concellos os que tramiten os permisos», una tendencia que se sigue «na inmensa maioría» de los ayuntamientos.
En cuanto a las fianzas, sostienen que son mucho más asequibles si la solicitud la realiza la Administración municipal porque ya dispone de seguro de responsabilidad civil.
Con respecto a las peticiones de Aguiño para este año, desde Portos aseguran no haber recibido ninguna.
El PP local
Por su parte, el PP de Ribeira recuerda que los trámites a realizar con Portos «non mudaron con respecto aos últimos anos e que as condicións son iguais para todos os concellos de Galicia posto que o único que muda é a política de desentenderse de todo e de facer canto menos mellor que mostra o tripartito», en alusión al gobierno local, el cual «está dividido».
El grupo liderado por Mariola Sampedro considera que el ejecutivo ribeirense «demostra a falta de entendemento que hai entre os seus membros abocando coas súas diversas indicacións á desidia dun grupo de mozos que rematan por abandonar un labor desinteresado como é o de organizar as festas da parroquia». «As liortas de poder entre o señor Suárez-Puerta e o señor Mariño, ademais de supoñer unha perda de tempo na execución das xestións, demostran de novo que este goberno non é capaz de poñerse de acordo nin para adoitar un criterio ante a pasividade e a falta de liderado que o señor Pérez Barral é incapaz de mostrar».