Mariola Sampedro, tras abandonar el pleno de Ribeira: «Non me sinto como unha muller floreiro»

María López García
M. L. G. RIBEIRA / LA VOZ

RIBEIRA

El salón de plenos, tras marcharse los concejales del grupo municipal del PP.
El salón de plenos, tras marcharse los concejales del grupo municipal del PP. Cedida

La portavoz del PP asegura que el alcalde le dijo que "o único que facía no seu traballo eran fotos e vídeos ao conselleiro"

28 nov 2024 . Actualizado a las 18:11 h.

El bronco pleno del Concello de Ribeira celebrado anoche terminó con los concejales del PP abandonando la sesión. ¿El motivo? Que el alcalde, Luís Pérez, le espetó a la portavoz conservadora que «o único que fai no seu traballo é facerlle fotos e vídeos ao conselleiro», según manifestó públicamente la propia Mariola Sampedro, indignada con la actitud del regidor nacionalista. «Non me sinto como una muller floreiro nin minusvalorada. Si o que pretendía dicir o alcalde era que unha muller lle sacaba fotos a un home, comigo non acertou. Pero non vou consentir que se faga esa aseveración», dejó claro la concejala.

La tensión ya estaba instaurada en la sesión pero el conflicto estalló al finalizar el debate de la moción del Partido Popular sobre la recuperación de los bonos «AmaRibeira». Sampedro se mostró firme a la hora de no pasar por alto que «se nos falte ao respeto como grupo municipal e a nivel particular. Non imos a seguir soportando que se nos esté ninguneando pleno tras pleno e mes tras mes en cantidade de intervencións».

La portavoz de la oposición dijo no sentirse ofendida por el comentario de Pérez Barral, ya que «a día de hoxe as redes sociais son unha ferramenta imprescindible na comunicación» y es un trabajo «moi respetable e loable». «Hai moita xente do seu goberno que traballou para partidos políticos e non por iso vou a criticar a ninguén», añadió la edil popular, quien aprovechó para advertir de la «opacidade» del ejecutivo municipal.

Por su parte, la concejala de Facenda, Herminia Pouso, argumentó que no se pudieron recuperar los bonos hasta el momento porque las cuentas «están tensionadas» y «hai que establecer prioridades», pero avanzó que «contemplaranse no vindeiro ano para datas de pouca actividade».