El comité de Xeal pide a los alcaldes que actúen ante el «desmantelamiento»
CARBALLO
Reclama que reúnan con Feijoo para que se active un plan de viabilidad
08 oct 2020 . Actualizado a las 05:00 h.El comité de la empresa Xeal (antigua Ferroatlántica) mantuvo un encuentro con varios alcaldes de la zona (Zas y Muxía excusaron su presencia) para pedirles su implicación activa, ya que «non poden permanecer pasivos ante o desmantelamento das fábricas». Reclaman a los regidores «que se poñan á fronte da defensa do futuro industrial da Costa da Morte».
Los representantes de los trabajadores explicaron ante los alcaldes o sus representantes la «crítica» situación en la que se encuentran las factorías, a un 10 % de su capacidad de producción, además de las «repercusións negativas que ten para a economía e o emprego este desmantelamento progresivo, tendo en conta que xa se perderon máis de 80 postos de traballo entre persoal eventual e das industrias auxiliares pola baixada de actividade».
Desde el comité explican que ya habían advertido sobre lo que iba a pasar con las factorías cuando Ferroatlántica realizó «o último intento de segregar as centrais. E a posterior operación de venda ao fondo TPG confirmou que o negocio que lles interesa é o enerxético, e hoxe están só dous fornos á mínima produción, coa aplicación de dous ERTE case consecutivos no que vai de ano, sen que haxa inversións para a modernización das instalacións e sen un proxecto industrial de futuro», denuncia el comité.
Para los trabajadores, los alcaldes deben poner este conflicto en el centro de su agenda, y pedir una reunión con el presidente de la Xunta, para que a su vez le exija a la compañía un plan de viabilidad.