PSOE, PP y APIN mantienen sus discrepancias sobre el POS de Ponteceso

Antonio Longueira Vidal
T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Imagen de archivo de un pleno en Ponteceso
Imagen de archivo de un pleno en Ponteceso ANA GARCÍA

El salón de plenos acogerá esta tarde una sesión plenaria para votar la propuesta de obras

12 feb 2023 . Actualizado a las 23:56 h.

A la espera de ver lo que sucede mañana, a partir de las ocho de la tarde en el salón de plenos, PSOE, PP y APIN mantienen sus diferencias acerca del Plan de Obras e Servizos de Ponteceso.

Según la versión del alcalde, Lois García Carballido, el PSOE elevó «unha proposta de acordo con PP e APIN, que inclúe un compromiso de traer ao vindeiro pleno proxectos por outros 2,5 millóns de euros». Según apuntaron en el PSOE, el gobierno local «mandou a convocatoria da sesión plenaria o mércores [día 8], con toda a documentación e unha solicitude de reunión con APIN e PP, que non contestaron». García Carballido también quiso salir al paso de las críticas de la oposición sobre la deuda del consistorio: «O goberno de Ponteceso non pediu ningún crédito aos bancos dende que eu son alcalde», dijo García Carballido.

Sin embargo, esta versión no concuerda con la facilitada por la oposición. El portavoz de APIN, José Manuel Pose, negó de forma tajante ayer que hubiera un principio de acuerdo con el PSOE para aprobar el POS de este año. Es más, señaló que desde el Concello no se les ha llamado para participar en una segunda reunión, en la que abordar los proyectos a incluir en el POS, así como las inversiones a ejecutar a través de otros fondos públicos: «O 23 de xaneiro reunímonos co alcalde e a tenente de alcalde e despois de tres horas de negociacións quedamos para outra reunión onde intentar ratificar os acordos, pero esta xuntanza non foi convocada polo alcalde», dijo Pose. Y añadió: «Ese día 23 falamos de empregar o remanente para facer investimentos, remanente que cifrou en 1.500.000 euros, pero que non estaban rematadas as contas anuais. O PP dubidaba que houbese ese remanente, pero o que, polo menos APIN non contaba, era que en realidade o remanente fose inferior as débedas do Concello. Non temos nada de remanente. É dicir, toda esa propaganda do alcalde non é mais que fume, unha vez máis».