Arteixo negocia con A Laracha y la Xunta para ampliar su paseo hasta Caión

D. Vázquez ARTEIXO / LA VOZ

ARTEIXO

CARLOS FERNANDEZ SOUSA

El Concello también extenderá el sendero azul desde Barrañán a Sorrizo

12 jun 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El sendero azul que transcurre por 6,5 kilómetros entre Sabón y Barrañán, en Arteixo, será ampliado. En la inauguración del Museo do Mar, el alcalde de Arteixo, Carlos Calvelo, avanzó este martes que proyectan ampliar el paseo marítimo que llega al arenal de Barrañán hasta la zona de Sorrizo.

Respecto a los plazos, el regidor indicó que dependerá de la tramitación que elijan. Precisó que podría ser bajo la figura de un plan especial o unas obras ordinarias de urbanización. Sería una distancia que superaría el kilómetro y avanzó que, en un primer momento, su elección pasa por la opción «máis comedida porque o plan especial conlevaría expropiacións de moitas parcelas dentro do límite da costa».

La concejala de Patrimonio y Turismo, Patricia Amado, precisó que tienen que decidir si se opta por tráfico rodado o restringir la senda a un uso peatonal y para bicicletas. «Por unha banda os veciños piden tráfico rodado pegado a costa, algo xa bastante en desuso, xa que se tende a sacalo por fóra, e deixar iso como zona peonil. Tócanos atender os criterios dos veciños, xa que a xente está afeita a ir pegada ao mar, tanto na zona de Sorrizo como a que ven de Caión e se cadra hai que chegar a acordos», puntualizó. Calvelo explicó que la propuesta que analizan es atender esos dos usos que se demandan.

Carlos Calvelo también precisó que trabajan en otro proyecto con A Laracha, para «unir Caión con Arteixo, nun proxecto que está a Xunta e a intención é continuar dende Sorrizo preto de Augacae e intentar por distintos sendeiros de A Laracha chegar ata Caión».