Ve complicado el voto favorable de CxL, al rechazar el gobierno su participación
13 dic 2023 . Actualizado a las 05:00 h.A pesar de ofrecerse a colaborar en la elaboración de los presupuestos municipales para el año 2024, Compromiso por Lalín no recibió ninguna invitación por parte del gobierno, según reconoció ayer Rafael Cuíña, por lo que «vexo complicado que votemos a favor, e é curioso que o principal grupo da oposición se ofreza a pactalos e non haxa un achegamento», significó en la entrevista quincenal en Radio Voz.
El gobierno lleva semanas perfilando la elaboración de un documento que en esta ocasión «non entrará en vigor en tempo e forma. É tecnicamente imposible xa que estamos a mediados de decembro, e é curioso que un goberno co número de dedicacións exclusivas que ten, coa cantidade de asesores e unha maioría absoluta, e incluso co principal partido da oposición disposto a botar un cable, que non os poida aprobar a primeiros de xaneiro e iso non di nada bo da súa capacidade de xestión. Auguro que non será posible ata o mes de febreiro», comentó Cuíña.
El máximo responsable de Compromiso entiende que el gobierno debería de ofrecer explicaciones ante el retraso que está acumulando el documento; «unha explicación ao pobo de Lalín e información de todo o que está pasando xa que se fala de certo escurantismo e a día de hoxe non temos información do que sucede», dijo.
Además, CxL registró una petición de comparecencia en pleno del gobierno para explicar a «folla de ruta» en materia de instalaciones deportivas. Pide información sobre la situación de las expropiaciones para las pistas de atletismo, la nueva grada y marcador electrónico en el estadio Manuel Anxo Cortizo, mejoras en el pabellón municipal después de que se denegara el proyecto europeo solicitado a tal efecto y previsión de obras en los vestuarios del campo de fútbol de Vilatuxe y luces para el terreno de juego.
Grandes áreas, sentimientos encontrados
El inicio de las obras para asentar en Lalín un nuevo supermercado suscita en Cuíña sentimientos encontrados, reconoce. «O meu respecto polas grandes áreas, pero non sei se estaremos nunha gran burbulla con elas. É positivo polo emprego á xente de Lalín e polo movemento económico, pero é preocupante para o pequeno comercio», dice. Invita a sentarse para hablar, pero entiende que la nueva área comercial en el casco urbano «é axeitada e locomotora para atraer negocios a unha rúa que non acaba de funcionar».