El BNG de Silleda desconfía del cambio del gobierno local con el vertedero

La Voz LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

14 abr 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Silleda no se fía de la postura tomada por el gobierno municipal en relación con el vertedero de Campomarzo. Aunque felicitan al alcalde, Manuel Cuíña, por la presentación de las alegaciones desconfían «que este novo posicionamento poida vir condicionado pola proximidade das eleccións municipais». Señalan que el «cambio de postura desde a reunión que mantivo coa veciñanza ata hoxe é abismal» y recuerdan que en aquella conversación con los afectados dijo que «había que ser realista».

En este sentido, lamentan que «a argumentación do Concello sexa unha copia das alegacións presentadas polos veciños», apuntando que «nin sequera se esforza en presentar alegacións propias». Por otra parte, recordaron que el proyecto contó con el apoyo de la corporación en su momento al instalarse como «vertedoiro de inertes» y critican que concediera una licencia «condicionada».

Por último, piden al PSOE que tenga un compromiso firme con los vecinos «asumindo que, de ser favorable esa autorización ambiental, o concello deberá ir a un contencioso para que se respecte a legalidade vixente e as directrices europeas».