Feijoo: «A garantía contra o populismo somos nós»

Xosé Vázquez Gago
Xosé Gago VIVEIRO | LA VOZ

ELECCIONES 2016

CESAR QUIAN

El candidato del PP se erige en defensor del bienestar y el progreso de Galicia por encima de siglas de partido e ideologías

18 sep 2016 . Actualizado a las 09:52 h.

Si en Os Peares, su pueblo natal, Alberto Núñez Feijoo quiso vincular su política con la Galicia auténtica, relacionando el cumplimiento del déficit con la conducta de los paisanos que rechazaban la notoriedad del deudor, ayer en Viveiro perseveró en elevar el proyecto de su partido sobre las luchas partidistas. Sus rivales, dijo, «reducen todo [as eleccións] a un problema de siglas, pero Galicia é moito máis. ¿Acaso ter menos paro é cousa solo dunhas siglas, ou garantir a mellora dos servizos públicos ou apoiar ás familias é bo solo para unhas siglas?», se preguntó.

A su juicio, sus adversarios intentan aprovechar el «cansancio» de los ciudadanos con los partidos, pero Feijoo, que teme una «ruptura da convivencia» si se forma un gobierno tripartito liderado por En Marea tras los comicios, ya advirtió el viernes que está en juego el modo de vida de Galicia durante la «próxima década». Por eso hizo un llamamiento a los socialistas que «non entenden o bloqueo de España [por Pedro Sánchez, que «non entenden que o PSOE que (...) pactou a Constitución, renunciou ao marxismo e trouxo a socialdemocracia agora se entregue para darlle a presidencia da Xunta ás Mareas de Podemos», y que «non entenden como se poden entregar á xente que nunca construíron, senón que sempre tentaron que non funcione nada».

También se dirigió a los 133.000 votantes de Ciudadanos que en diciembre «non lograron representación» para que le apoyen, porque «saben que o obxectivo é que as Mareas de Podemos non instalen o populismo na Xunta».

Feijoo insistió en esa idea: «A garantía de que o populismo non se instale na Xunta somos nós», y salió del juego de siglas que había denunciado para solicitar el respaldo de «todos os galegos que coinciden comigo en dos prioridades: benestar e progreso para Galicia, con independencia de siglas, prexuízos, ideoloxías...».

Feijoo, que por la mañana en Arteixo pidió a sus votantes que no se relajen ante la victoria que pronostican las encuestas, advirtió que «se non traballamos como no 2009 non gañaremos». También prometió que defenderá los empleos de Alcoa, e ironizó sobre la reunión de Luis Villares con los trabajadores: «Veñen a falar de Alcoa os que nin sabían onde está. Os que din que hai que botar ás multinacionais, se saben que Alcoa é unha multinacional norteamericana igual xa a queren pechar».