El tiempo de carretera entre Cedeira y Valdoviño se ha reducido en un 30 %

Carla Elías Martínez
Carla Elías FERROL

FERROL

JOSE PARDO

La titular de Infraestruturas e Mobilidade supervisó el fin de las obras en la AC-566

22 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La actuación en cuatro kilómetros de la carretera AC-566 ha supuesto una importante mejora para los municipios que une, Valdoviño y Cedeira, tanto en seguridad vial como en tiempo. «É un día moi importante, é gañar terreo nunha mellora fundamental para o desenvolvemento do noso territorio. A mellora, sobre todo, da seguridade vial e a mobilidade», destacó el alcalde valdoviñés, Alberto González. Con su homólogo cedeirés, Pablo Moreda, acompañaron a la conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, y a la delegada territorial de la Xunta, Martina Aneiros, en la visita al final a las obras.

Unos trabajos de mejora que han supuesto la inversión de 4,7 millones de euros para actuar en cuatro kilómetros del vial, entre los puntos 13 y 17. Los trabajos han supuesto, en concreto, ensanchar la plataforma con carriles de 3,5 metros y sumar carriles adicionales para mejorar la fluidez del tráfico. Además, tal y como detallaron los técnicos sobre el terreno, se han rectificado varias curvas peligrosas, se ha actuado en intersecciones y se han instalado marquesinas con iluminación. «Visitamos esta obra na Semana Europea da Mobilidade, unha moi boa nova que esté en servizo esta mellora nunha estrada de moito tránsito, que ten un tráfico duns 5.000 vehículos ao día, nunha zona de riqueza ambiental importante e cunha intensa actividade deportiva», valoró Vázquez. Reconoció que se trata de una actuación «moi demandada» en la zona y ya a disposición de los usuarios. «Reduce o tempo de percorrido nun 30 %, polo tanto, é unha moi boa nova ter esta obra rematada», destacó. Una mejora que se suma a la de seguridad vial en una carretera que se ha cobrado vidas humanas en la última década.

Moreda también calificó los trabajos como «un fito importante» para el mantenimiento de la población de ambos concellos. «Este tipo de actuacións, aínda que parezan pequenas, axudan a fixar poboación, acurtan os tempos con Ferrol, melloran a seguridade vial e a capacidade de reacción cando haxa unha urxencia para vehículos como as ambulancias», expuso el alcalde cedeirés.

Campo do Hospital a Mera

Este es el final de la primera fase de mejora de la AC-566. La responsable de Mobilidade destacó otros puntos en los que está actuando el área autonómica. «Rematamos a estrada do Porto de Bares, en Mañón e a mellora da AC-110 en Somozas; estamos culminando a primeira fase da AC-862, dende a AG-64 a Ponte Mera», destacó. Y anunció la próxima actuación en esta materia, que será la segunda fase de la AC-862, el tramo entre Campo do Hospital y Ponte Mera. Esta obra cuenta también con un importante desembolso, ya que superará los ocho millones. «Era un compromiso con tódolos alcaldes da comarca e está case no pistoletazo de saída. A mellora das estradas trae máis seguridade, pero tamén máis competitividade e oportunidades de progreso», defendió la conselleira.