
La candidata del BNG insiste en que su formación tiene claro que será «a chave» para que haya un ejecutivo autonómico que «defenda cambios que vaian no camiño de ter traballo e benestar»
07 sep 2016 . Actualizado a las 17:27 h.La portavoz nacional del BNG y candidata a la Xunta, Ana Pontón, ha defendido que el «diálogo» no es «malo» para los ciudadanos, «sorprendida» por la actitud del presidente gallego, Alberto Núñez Feijoo, de aplaudir un tripartito para España (de PP, PSOE y Ciudadanos) mientras critica que en Galicia pueda darse la misma fórmula integrada por partidos de izquierdas (En Marea, PSdeG y BNG).
En un desayuno informativo, Pontón ha esgrimido que esta actitud demuestra la «incapacidade» del líder del PPdeG, al igual que la de Mariano Rajoy, para «ter diálogo». «O diálogo non é malo para os cidadáns. Foron bastante máis letales as maiorías absolutas de Feijoo, que crearon inestabilidade», ha argumentado antes de señalar que los gallegos «non chegan a final de mes». De hecho, ha censurado que Feijoo afirme que Galicia «chega a fin de mes» cuando «á maior parte dos galegos non llo permiten os seus salarios».
Por parte del Bloque, ha insistido en que la formación tiene «claro» que será «a chave» para que haya un Ejecutivo autonómico «que defenda cambios que vaian no camiño de ter traballo e benestar», por lo que afronta la campaña «con moito entusiasmo e optimismo» para que los gallegos puedan «abrir un tempo novo».
Campaña «galega»
A su juicio, Galicia exige «facer algo diferente para que este país avance, para que melloren as condicións de vida despois de oito anos» de Gobierno popular en los que se produjo «un retroceso» y esa diferencia la marca, ha reivindicado, la campaña «galega» que propone el BNG.
No en vano, ha advertido que «non está en xogo» el futuro de Rajoy, Pedro Sánchez o Albert Rivera, sino una decisión «moito máis importante: que os galegos aposten por abrir un tempo novo en que se reactiven os servicios públicos e a igualdade». Pontón ha afirmado que no deja de «sorprenderlle» que, en los días de precampaña, «tanto o PP como o PSdeG, C's e Podemos pretendan facer un revival das xerais cun paseíllo dos seus líderes estatais, que o mellor servizo que podían prestar ó país era dimitir».
Pontón, «inconformista», avanza una campaña de propuestas
Así, la candidata nacionalista ha avanzado una campaña centrada «en presentar as suas propostas e alternativas». «Temos un programa, experiencia, solvencia e seriedade para poder levar a cabo o cambio que necesita Galicia», ha reivindicado.
«Inconformista», ha proclamado que Galicia cuenta con «recursos e potencialidades para saír adiante», pero ha avisado de que «non é o momento de facer o mesmo de sempre nin tampouco de apostar por experimentos nin improvisacións». «É a hora de abrir un tempo novo da man do BNG, coas ideas claras, proxecto, experiencia, rigor e seriedade», ha zanjado.