El PSdeG denuncia una «folla de ruta para dinamitar o inicio do curso» por parte de la Xunta

Redacción LA VOZ

GALICIA

El portavoz del PSdeG en el Parlamento, Luis Álvarez, esta mañana
El portavoz del PSdeG en el Parlamento, Luis Álvarez, esta mañana

Critican que no estén publicados todavía los currículos definitivos para este curso tras el cambio de la ley educativa

05 sep 2022 . Actualizado a las 17:35 h.

El portavoz del PSdeG en el Parlamento, Luis Álvarez, cargó hoy contra el conselleiro de Educación, Román Rodríguez, por desplegar una «folla de ruta para dinamitar o inicio de curso», que será «caótico» después de, según él, negarse a actualizar el currículo de la educación básica y el Bachillerato. Lamentó que «nunca na historia da nosa democracia» el Gobierno gallego demostró «tanto empeño en desviar a atención dos problemas reais do sistema educativo».

Álvarez exigió al conselleiro que «adopte a posición correcta á fronte da consellería, deixe de sementar dúbidas na comunidade educativa e deixe de empregar ao Goberno do Estado como elemento de confrontación». En esta línea, le reclamó que «asuma as súas responsabilidades e dote a esta comunidade autónoma do sistema educativo que merece». También manifestó su asombro por las «lamentables declaracións» del conselleiro, ya que «nunca se vira un responsable de educación do goberno anunciando un inicio de curso caótico, que precisamente ten como único responsable ao conselleiro de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia».

El portavoz del grupo socialista advirtió que «en Galicia temos a peor política educativa no peor momento» y reclamó a los responsables de la Consellería que «deixen de sementar incertidume, non sementen problemas e gobernen para a xente». Auguró que el curso «vai funcionar pola profesionalidade dos e das docentes, e non polas políticas da Consellería dos últimos meses e semanas», que serán los que den al alumnado «a calidade educativa que merece». 

En cuanto a la entrada en vigor de la nueva ley educativa, acusó al PP de «xerar un debate absurdo» entorno a una norma «froito dun acordo parlamentario unánime agás do PP, o único que aprobou no seu momento a Lomce». También criticó que se mantenga el programa «eufemísticamente chamado de gratuidade solidaria» de libros de texto, aunque «máis caro que o sistema de gratuidade universal» que el secretario general del PSdeG, Valentín González Formoso se comprometió a recuperar si llega a dirigir la Xunta.

Finalmente, aseguró que el Gobierno gallego emplea «cifras sesgadas» en las ratios de alumnos por profesor, «ignorando que obedecen ao despoboamento do medio rural» porque «nas cidades distan moito desa ratio de 9 alumnos por profesor».