La líder del BNG califica de «novo parche» colocar médicos antes de que finalicen su súa formación para atender en los PAC
19 ene 2023 . Actualizado a las 18:39 h.La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, le pidió este jueves al Partido Popular «deixarse de ocorrencias» en la Xunta y poner sobre la mesa «solucións estruturais» para la sanidad pública tras «trece anos de acoso e derribo», con «recortes, privatizacións e precariedade» laboral. En declaraciones a los medios de comunicación, en el transcurso de una visita al municipio lucense de Muras, la líder del Bloque afirmó que los populares «están deixando de lado ao medio rural» y que se están convirtiendo «nun perigo para a saúde dos galegos».
A su juicio, «a situación límite» a la que ha llegado la sanidad pública en Galicia se debe a su política de recortes durante trece años al frente de la Xunta. Ahora, dijo, se dedica «a ir de ocorrencia en ocorrencia, poñendo parches, sen ir ao fondo do problema». Acusó a Rueda de «anunciar PACs sen médicos» y que ahora palíe este déficit con la contratación de profesionales que no finalizaron aún su formación.
«Quero enviar unha mensaxe clara a cidadanía: no BNG imos seguir defendendo a sanidade pública porque é unha das grandes conquistas sociais e non imos permitir que haxa nin un só paso atrás», subrayó Pontón. «Fronte a un Partido Popular empeñado no deterioro da sanidade e convertido nun perigo para a saúde dos e das galegas, o BNG ten como prioridade defender uns servizos públicos de calidade para mellorar a vida das persoas», añadió la portavoz nacional del Bloque.