«A palabra descenso dá medo, pero temos que convivir con ela»

la voz VIGO

GRADA DE RÍO

GABRIEL BOUYS

Kevin apunta que la plantilla es consciente de la situación y que está preparada para salir

22 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El vestuario del Celta es consciente de la situación, el primer paso para poder revertirla. «A palabra descenso sempre da medo pero temos que convivir con ela. Temos clara a situación na que estamos, que igual houbo momentos no que non o tiñamos tanto claro, pero agora sí que o temos. Estamos aí abaixo e queremos saír», comentó Kevin, que fue la gran novedad en el once en el partido del Bernabéu.

El canterano recomienda no mirar demasiado a los cuatro puntos de desventaja que tiene el equipo vigués en estos momentos con respecto a la salvación: «Temos que evadirnos diso e focalizar todo o traballo da semana na vitoria cobra o Villarreal, saír a gañar que ao final levamos moito tempo sen facelo. Creo que estamos facendo un bo traballo para saír».

Kevin desveló que Fran Escribá estaba aprovechando el parón para «meter agresividade e intensidade que é o que nos estaba faltando». El lateral reconoce que faltó intensidad en partidos anteriores pero ahora ve al equipo cada vez más compacto «porque igual eramos moi longos no campo e había moito máis espazo para percorrer, agora estamos máis ordenados e iso fai que sexamos máis intensos».

En lo personal, el lateral de Nigrán dio un paso adelante en el Bernabéu. «Creo que fixen un traballo bo pero sen a recompensa dos tres puntos», dijo a modo de autoevaluación. Y de cara al partido del Villarreal se limitó a decir que está disponible para jugar a pierna cambiada si es necesario.

Con respecto a la vuelta de Iago Aspas piensa que le va a dar al equipo más fútbol en todas las partes del campo. «A volta de Iago pode ser que nos axude, pero tampouco podemos delegar todo nel. Se chega Aspas tampouco esperemos que teña que levar ao Celta en volandas».