El Concello de Mos explica la suspensión del acto de ayer con Nidia Arévalo

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

XOÁN CARLOS GIL

Condenan la violenica y admiten que por momentos la situación estuvo fuera de control

25 sep 2019 . Actualizado a las 12:10 h.

El Concello de Mos, a través de su cuenta de Facebook, ha expuesto los motivos que llevaron a la suspensión del acto convocado por la alcaldesa, Nidia Arévalo, para abordar con los vecinos el proyecto del Celta en el municipio. La oposición de un grupo de vecinos llevó a que se vivieran momentos de tensión.

«Dende o Concello de Mos, condenamos o acto violento ocorrido onte no Multiusos das Pozas e que vai totalmente en contra da liberdade de expresión e da democracia do noso país», comienza el texto hecho público por el Concello. Relatan que se produjo «un altercado ás portas do Multiusos das Pozas, pola obrigación por parte da policía a identificarse na protesta que mantiñan comuneros desa parroquia».

Desde el Concello explican que hubo «varios empuxóns que provocaron que un veciño resultase ferido tras recibir un golpe na cabeza, unha muller maior sufriu un ataque de ansiedade, un policía local caeu ao chan e rompéronse as lentes doutra muller». Admiten que por momentos «a situación estivo sen control», con lo que otros vecinos desistieron de querer entrar, y la alcaldesa optó por suspender la reunión «para evitar que alguén saíse prexudicado».