
Saltó la sorpresa en el campo municipal de A Pinguela. El conjunto de O Val, uno de los colistas de la Preferente, se impuso al Lemos (1-2) en un partido en el que fue clave la condición física. El equipo monfortino acusó esta circunstancia, lo que hizo que los coruñeses le dieran la vuelta al marcador.
El tecnico lemista, Edu Rodríguez, no pone ninguna objección a este marcador. «Fixemos unha primeira pate boa, na que eles non xeraron nada. Nós si que tivemos presenza en ataque con ocasións claras de gol, pero por non chegar con xente á área non fomos capaces de marcar», comenta.
Rodríguez sí hace hincapié en el apartado físico. «O partido na segunda metade veu condicionado polo baixón físico do equipo, pero non é de extrañar, porque o Lemos adestrou practicamente toda a primeira volta con 7 e 8 futbolistas. Por iso é normal que suceda este baixón, e iso ven acontecendo en todos os encontros», añade el técnico monfortino.
En esta segunda entrega se vio a un Lemos con las líneas muy separadas, «pero é normal, porque non había pernas». Rodríguez admite que esto podía pasar, pero también envía un mensaje muy claro. «É un pau, pero non hai que confundirse. A meta final deste Lemos é a permanencia, non a promoción de ascenso. Cando nós chegamos este equipo estaba en zona de descenso, e agora sacamos seis puntos, tendo en conta que descendería un máis por arrastres», señala.
Rodríguez no entiende las críticas a Dafonte —perdió un balón, que acabó en el empate 1-1 de O Val—. «Dafo leva semana e media con problemas, pero é un animal competitivo. Estamos falando dun futbolista que se parte a cara polo Lemos, e por unha acción puntual non se pode demonizar. O noso capitán e todo un exemplo», concluye.
Este 1-2 deja al Lemos en la decimotercera plaza con 27 puntos.