Antón Bao: «O Breogán non ten que vincularse a un nome ou apelido»

La Voz

LUGO

El vicepresidente de la Diputación insiste en que la reducción del déficit se ha convertido en cuestión prioritaria

24 feb 2010 . Actualizado a las 13:51 h.

Raúl López, presidente del Breogán, agotará su mandato este año. El rector celeste salió ayer al paso de los rumores que le colocaban en la órbita del Obradoiro a corto plazo en caso de que los santiagueses permanezcan en la ACB. Si bien admitió no saber qué sucederá una vez que finalice la presente campaña. Antón Bao, vicepresidente de la Diputación Provincial, afirma que «aínda ten que rematar a tempada. Cando chegue o momento de renovar o Consello de Administración, analizaremos a situación. Trataremos de que o Breogán continúe a súa andadura, que é algo que non depende exclusivamente dunha persoa».

Acerca de las palabras de Raúl López, que no desvela su marcha o permanencia en la entidad celeste, Bao se pronuncia: «Nin valoramos, nin deixamos de valorar. Temos unha responsabilidade histórica co clube, porque somos os seus máximos accionistas. Pero o Breogán non debe vincularse a un nome ou apelido. Se hai persoas comprometidas, serán benvidas. Raúl asumíu o papel nestes últimos anos, como outros xa fixeran antes».

Algunos rumores surgidos el pasado verano hablaban de un supuesto interés para que Jorge Dorribo, gerente de Laboratorios Nupel, se implicase en el club lucense. Al respecto de esta circunstancia, Antón Bao explica que «non hai nada máis que o de agora. Agardaremos que chegue o momento para ver quen quere estar involucrado».

Objetivo

El capítulo económico, con un déficit reconocido de unos 600.000 euros, se ha convertido en la prioridad del Breogán de cara al presente curso. Así lo asegura Antón Bao: «Todos os clubes están a pasar dificultades e o Breogán tamén ten as súas. A faceta deportiva é importante, pero hai que coidar a sustentabilidade. O obxectivo principal do consello de administración é traballar nun proxecto que poida paliar os problemas de futuro».

En este sentido, el vicepresidente de la Diputación Provincial manifiesta que «somos sensibles ao tema». El consejo de administración confía en cerrar el curso 2009-2010 con un superávit. Las líneas maestras para conseguirlo pasan, según explica Bao, «por manter una plantilla competitiva e fomentar o traballo de base coa Fundación Balogal. Trataremos de limitar os gastos para, así, reducir o déficit».