«Co goberno do PP regresamos ás cavernas do caciquismo»

La Voz

LUGO

09 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El que presumiblemente repetirá como vicepresidente de la Diputación, el nacionalista Antonio Veiga, fue muy crítico en su discurso contra el gobierno popular que alcanzó el poder el pasado el 24 de junio.

«son a antítese do progreso»

Echa en cara el reparto del dinero a favor de los concellos del PP. Veiga, para explicar los motivos de la moción de censura, recordó los últimos acuerdos de la comisión de gobierno de Elena Candia «na que repartiron case cinco millóns de euros, por vía extraordinaria, a concellos do PP». Para el diputado nacionalista con este tipo de decisiones «vese a verdadeira cara do PP, unha viaxe cara as cavernas do caciquismo». Para Antonio Veiga, los tres meses de gobierno de Elena Candia «convertiron a Deputación de Lugo nun organismo ao servizo da Xunta».

«toca recuperar o tecido cultural e deportivo»

Lucha contra la despoblación rural y política de igualdad. Veiga apeló a que los lucenses plasmaron en las urnas una mayoría de izquierda. En su discurso también hizo una defensa del gallego y recordó versos del poeta Manuel María. «Agora o que toca tras este tres meses de impás total do PP, e agora toca recuperar todo o tecido cultural, deportivo e asociativo que agarda que se resolvan as axudas importantes para o seu desenvolvemento». Señaló que hay muchos sectores en la provincia «discriminados» para los que intentarán gobernar, «xa que nin a Xunta ni o Goberno miran para Lugo e non podemos ser de segunda velocidade». Veiga recordó que el nuevo gobierno «asumirá as súas funcións dentro do acordo marco acadado polo PSdeG e o BNG e que se aplica nas deputacións da Coruña e de Pontevedra».

antonio veiga portavoz del bng

moción de censura en la diputación