CxG frena el cambio de gobierno en Sarria

Xosé Ramón Penoucos Blanco
x. r. penoucos LUGO / LA VOZ

LUGO

«As nosas siglasnon estarán detrás dunha moción de censura», dijo Xoán Bascuas

23 may 2016 . Actualizado a las 10:09 h.

«As siglas CxG non estarán detrás dunha moción de censura», expresó con total rotundidad el secretario general de Compromiso por Galicia, Xoán Bascuas, tras una reunión comarcal que se celebró el pasado sábado en Sarria y a la que asistieron representantes del partido en Láncara, Sarria y Samos.

Xoán Bascuas solo realizó una matización sobre la frase que resume el punto más importante que trataron en la reunión. «O único xeito de que nos prantexaramos unha moción sería por algo moi grave que fixera o actual goberno, estamos a falar dun caso de corrupción ou algo similar», expresó Xoán Bascuas.

El secretario general de CxG manifestó que en la reunión el edil y secretario local del partido en Sarria, Antón Fortes, y una afiliada, le habían ratificado en varias ocasiones que su intención nunca había sido la de impulsar la moción que derrocara al gobierno encabezado por la socialista Pilar López.

Oposición constructiva

«Queremos deixar claro que vamos a facer unha oposición construtiva e traballando en cousas positivas para a xente», explicó Xoán Bascuas para apostillar que «pensamos que chegou o momento de que regrese a democracia a Sarria e a maneira de facelo e que a alcaldesa sexa capaz de dialogar e debater para estudar todos os temas, algo que xamais fixo e o exemplo é que está gobernando cos presupostos prorrogados e imos ver ata cando dura a situación», explicó Xoán Bascuas.

Desde CxG también especificaron que no van a renunciar a mantener reuniones con miembros de la oposición para diseñar estrategias comunes sobre puntos de los plenos. «Imos a seguir mantendo reunións cos membros doutros partidos cando a ocasión o requira como fixemos ata agora, pero que quede claro que só serán para estudar asuntos relacionados con temas municipais que se van a tratar nos plenos», concluyó Xoán Bascuas.