El BNG de Lugo propone una comisión de todas las Administraciones para terminar y arreglar las infraestructuras pendientes

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Arroxo, Néstor Rego y miembros de la candidatura del BNG de Lugo
Arroxo, Néstor Rego y miembros de la candidatura del BNG de Lugo ALBERTO LÓPEZ

Rubén Arroxo recuerda las demandas y deudas históricas de la Xunta y del Estado con Lugo

03 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Que Lugo y su provincia tienen demandas y deudas históricas en las infraestructuras lo asumen todos los partidos, que incluso llegan a votar mociones por unanimidad tanto en los concellos como en la Diputación para exigir a la Xunta o al Gobierno que atiendan esas demandas políticas, sociales y empresariales.

El candidato del BNG a la Alcaldía de Lugo, Rubén Arroxo y el diputado en el Congreso, Néstor Rego, anunciaron las iniciativas que van a desarrollar «para poñer a Lugo no mapa das infraestruturas despois de anos de abandono por parte do goberno do Estado e da Xunta». Arroxo dijo que cuando llegue a la alcaldía de Lugo «unha das primeiras iniciativas a executar será convocar a todas as institucións, Concello, Deputación, Xunta e ao Estado nunha mesa de traballo de diálogo para rehabilitar e rematar as infraestruturas que lle dan mobilidade a todas as veciñas e veciños de Lugo e tamén ás mercadorías para fixar empresas que faciliten emprego».

Arroxo, que dijo que comprobaron los problemas que hay para circular por carretera entre Lugo y Santiago mientras no se termina la A-54, apuntó que «se queremos desenvolvernos economicamente e que se xere emprego teñen que existir comunicacións para que o noso concello estea á altura dos demais, obxectivo para o que o BNG traballa dende todas as institucións».

El actual teniente de Alcalde recordó las necesidades de Lugo con respecto al mantenimiento de las carreteras, como la A-6, «en mal estado desde hai anos e agora, despois do derrubamento do viaduto do Castro, sen poder usarse». Reclamó que se agilice su reconstrucción «xa que se trata dunha infraestrutura estratéxica para Lugo pero tamén para o conxunto de Galicia, o que evidencia un Goberno do PSOE que non lle importa Galiza e un Goberno do PP incapaz de defender os intereses do país».

Propuestas en el Congreso

Por su parte, el diputado Néstor Rego, afirmó delante de la Casa Consistorial que su partido ha presentado numerosas iniciativas y enmiendas «para dotar con cantidades suficientes a execución destas vías de comunicación e sacar Lugo do illamento mais o Goberno de PSOE e PP non tivo a vontade para solucionar este problema».

En relación con las infraestructuras viarias, Néstor Rego afirmó que era urgente terminar la A-54, «e é preciso tamén avanzar na construcción da A-56 entre Lugo e Ourense e actuar para garantir a conservación da N-540».

Rego resaltó la actividad institucional desarrollada por el BNG con respecto del colapso del viaduto de la A-6: «No Parlamento e no Congreso exiximos en numerosas ocasións axilidade na reparación e construción dos novos viadutos, así como reclamamos total transparencia na investigación das causas e responsabilidades e na inspección que se está a realizar en infraestruturas con métodos construtivos similares».