O Carballiño confía en que el plan de transporte de la Xunta mejore la oferta en la comarca

La Voz OURENSE / LA VOZ

O CARBALLIÑO

Los portavoces de la corporación valoraron de forma positiva la entrevista mantenida con la conselleira

20 dic 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Los portavoces de cuatro de los cinco grupos políticos con representación en la corporación de O Carballiño, Marco Reboredo -No Adscrito- no participó en la comparecencia, coincidieron ayer en valorar de forma muy positiva la reunión mantenida la pasada semana en Compostela con la conselleira de Infraestruturas e Vivenda para conocer las propuestas del nuevo plan de transporte de Galicia.

Francisco Fumega (PSOE), Argimiro Marnotes (PP), Chema Ferreiro (BNG) y Bernardo García (Alternativa Veciñal do Carballiño) participaron en el encuentro con Ethel Vázquez y ayer comparecieron en rueda de prensa en el Concello do Carballiño. Los portavoces coincideron a la hora de señalar que confían que el nuevo plan de transporte de la Xunta atienda las necesidades de la villa y de toda la comarca.

El alcalde, Francisco Fumega, incidió en el hecho de que «o obxectivo prioritario é integrar a comarca coa capitalidade e esta con Ourense e, a ser posible, con Santiago». En opinión del regidor municipal carballiñés «temos por diante unha serie de deberes que facer para o momento en que rematen as actuais concesións do transporte en Galicia, previstas para o próximo verán, e poder integrar ao Carballiño no novo plan; por iso imos a colaborar estreitamente coa consellería de Infraestruturas e Vivenda», señaló Fumega Piñeiro.

Argimiro Marnotes se reafirmó en la «satisfacción xeralizada» por el resultado de la reunión e incidió «non só no interese sobre o transporte por estrada, senón que tamén debemos incluir a ADIF, coa posibilidade dun uso intermodal da estación do ferrocarril».

Además de corroborar la valoración de sus compañeros, el nacionalista Chema Ferreiro destacó la unidad de acción política y se mostró convencido de que ese es el camino a seguir «pese ás discrepancias lexítimas» para conseguir mejoras para O Carballiño. En el caso concreto, Ferreiro indicó que «se temos unhas boas comunicacións será moi positivo para a comarca, sobre todo para os servizos». Desde Alternativa Veciñal do Carballiño Bernardo García, se mostró esperanzado de cara a «que no 2017 poida producirse un cambio neste sentido e as promesas da conselleira podan cumprirse» y que los vecinos cuenten con mejores servicios en materia de transporte. Además de liberar edificios para uso público.