Tres foodtrucks promocionarán por los concellos de Pontevedra las fiestas de interés turístico de la provincia
PONTEVEDRA
Uno de los objetivos de esta iniciativa de la Diputación Provincial es desestacionalizar el turismo
11 dic 2025 . Actualizado a las 05:00 h.La gastronomía es un elemento fundamental de la promoción turística de la provincia. Es algo que tienen muy presente en el seno de la Diputación de Pontevedra, que este miércoles presentó una nueva propuesta en esta dirección protagoniza por una serie de foodtrucks: «Unha campaña que vai chegar a todos os concellos de Pontevedra, onde vai haber un número moi importante de degustacións», en palabras del diputado de Turismo, Jesús Vázquez Almuíña, de productos elaborados con materia prima procedente de la costa, pero también del interior.
En este sentido, el presidente provincial, Luis López, situó esta iniciativa en la potenciación de las fiestas gastronómicas de las Rías Baixas. «Vamos a contar con tres furgonetas con cociña, con tres foodtrucks, que van a percorrer a partir do 28 de xaneiro e ata finais do mes de abril os 61 consellos da provincia divididos en tres zonas: norte, centro e sur. Todos os que se achegan a eles van a poder degustar tapas inspiradas nas festas de interese turístico que hai no conxunto da provincia e alí tamén van a descubrir onde e cando van a poder achegarse a eses fermosos lugares nos que hai estas festas de interese turístico», precisó.
Cada uno de estos vehículos visitará un mínimo de un día y un máximo de tres cada concello ofreciendo como mínimo un plato inspirado en cada una de las veinticinco fiestas gastronómicas de la provincia: «A previsión é repartir máis de trescentas degustacións durante ese período», apuntó en relación a una iniciativa que apuesta «por unha oferta turística diversa e de calidade coa que pretendemos atraer visitantes na tempada baixa, algo no que xa na Estratexia Rías Baixas Turismo 61 marcamos dende un principio».
Por su parte, desde el sector se incidió, a través de Cesáreo Pardal, presidente del Clúster de Turismo de Galicia, en que «todo o que sexa axudar a desestacionalizar, nos axuda moitísimo (...) a manter os postos de traballo, a manter os nosos establecementos abertos. E, inda que pareza mentira, dentro da propia provincia somos grandes descoñecedores de todos os destinos, de todos os produtos que temos». «O turismo sen gastronomía non é un turismo completo», acotó José Crespo, alcalde de Lalín.
De cara al 2026, Vázquez Almuiña avanzó que se seguirá «facendo unha promoción que chegue fora de España, a internacionalización como tal e, desde logo, a desestacionalización». Y es que para el sector «é fundamental ter unha capacidade de ocupación durante todo o ano que poida dar, tamén, estabilidade aos traballadores», añadió.