El regidor de A Baña resalta que la Justicia ha avalado su gestión
09 nov 2014 . Actualizado a las 05:00 h.«Non olvido, pero non son unha persoa rencorosa». Así lo afirma Andrés García Cardeso, alcalde de A Baña desde 1999 con sucesivas mayorías absolutas a sus espaldas y que acaba de se absuelto por el Juzgado de lo Penal número de 2 de A Coruña por una causa en la que se le juzgaba por una supuesta manipulación del censo electoral en el año 2007 y cuyos hechos resultaron no ser constitutivos de delito alguno, según la sentencia que firma el juez titular, José Antonio Vázquez Taín.
García Cardeso califica el fallo como «unha victoria da conciencia» y añade que «onde hai papeis, calan barbas». Considera el alcalde que se hizo «dobremente» justicia. «Por un lado é un aval á miña xestión durante máis de vinte anos, e polo outro, porque a Xustiza avala que se fixeron as cousas como tiñan que facerse», apuntó.
El regidor del PP reconoce que ha vivido momentos «malos», sobre todo en los dos últimos meses, aunque resalta que «a miña conciencia tíñaa tranquila, pero sempre coa cautela que se require neste tipo de casos. E é certo que sofres e pásalo mal, sobre todo porque a familia pasouno mal neste tempo».
También llama la atención sobre los juicios mediáticos «porque non se dixo a verdade, con invencións e historias que non se axustaban en nada á realidade», sentenció.
Andrés García Cardeso se muestra «moi contento» y así «comuniquéillelo ao meu partido». Agradece las muestras de apoyo de alcaldes y vecinos tras recibir «mais de duascentas chamadas de teléfono» en un día, y añade que no solo de su municipio, sino también de los concellos limítrofes. El regidor no olvida al que fue su mayor enemigo, el que emprendió este proceso en el año 2007 cuando era secretario y portavoz municipal socialista, Enrique Vázquez Naveira.
«Tivo a cobardía de dimitir e marchar para Santiago, e con el, o que era o seu número tres, e eu díxeno moitas veces que cando unha persoa non é da Baña, nin vive, nin o sente, non é da Baña».
Añade en relación al que todavía es secretario local del PSOE de A Baña que en su haber «está o pouco señorío demostrado en todo este tempo, comigo, pero tamén con moitos veciños da Baña». Finalmente, el alcalde que repite como candidato, deja caer otra reflexión: «Hai que demostrar a hombría e señoría cando se perde, e el non soubo facelo».