Diego Díaz, alcalde de Val do Dubra: «Enchéronseme os ollos de bágoas ao ler a mensaxe dunha muller de Torrent agradecendo o "bonicos" que son os nosos veciños»

Olalla Sánchez Pintos
Olalla Sánchez SANTIAGO / LA VOZ

VAL DO DUBRA

Cedida

El regidor quiso hacer público un correo que le envió una valenciana. El lunes partieron de Val do Dubra cuatro voluntarios de Protección Civil hacia la zona 0 afectada por la dana

08 nov 2024 . Actualizado a las 21:43 h.

Emocionado y orgulloso. Así se siente Diego Díaz, el alcalde socialista de Val do Dubra al ver el gran trabajo que los voluntarios de Protección Civil del concello realizan desde el pasado lunes en la zona 0 de Valencia, la más afectada por la dana, y al no dejar de releer el e-mail que una vecina de Torrent, una de las localidades más asoladas, no dudó en hacerle llegar a la alcaldía. En el mensaje, que el regidor quiso compartir en sus propias redes sociales, esta valenciana elogiaba el desempeño en la zona de los cuatro miembros de Protección Civil desplegados allí.

Tras un «boas tardes, bona vesprada», Noelia Arcos, le agradecía «enormemente» al regidor el apoyo que reciben de su localidad. «Soy de Torrent, pero hoy he ido a ayudar a mi familia de Catarroja y he coincidido con los voluntarios de Protección Civil de su localidad durante toda la mañana. Le podría decir muchas cosas, pero seré breve. Siéntase orgulloso de sus paisanos. He visto que son un pueblo pequeño y bonico, como decimos aquí, pero más bonicos son sus vecinos. Les hemos dado las gracias en persona, pero me gustaría hacerlo extensible a toda la corporación local también. GRACIAS a todos los voluntarios, son un ejemplo de humanidad, son héroes, son incansables… son los que están sujetando al pueblo valenciano en este trance. Ojalá puedan visitar nuestra terreta en mejores circunstancias. Un saludo afectuoso», destacaba en su mensaje esa vecina valenciana.

«Nada máis lelo, enchéronseme os ollos de bágoas. Envieille a mensaxe aos voluntarios, a toda a Corporación e quíxeno facelo público porque me parece moi reseñable que alguén, nun trance como o que están pasando eles, con todo o que están sufrindo, non dubide en sacar tempo para darnos as grazas. Tamén compartino porque estou moi moi orgulloso dos meus veciños. O que están facendo alí é loable, encomiable. Para un concello pequeno e rural como o noso, de 3.500 veciños, é un satisfacción recibir iso e poder telos alí», subraya el regidor, aclarando que desde que vieron la dimensión de la tragedia desde la corporación municipal buscaron la forma de poder colaborar.

«A raíz de saber que o que máis precisaban eran servicios de emerxencia, que fosen autónomos, que levasen medios, para poder axudar nas tareas de limpeza, organizámonos xa o sábado conxuntamente con Protección Civil e o luns partiron para Valencia catro voluntarios dese corpo. O concello colabora cos deprazamentos, con comida, con medios materiais...», explica Diego Díaz. «Levaron tres bombas de achique, xeradores de luz...», añade, aclarando que desde el primer momento se comunica con los desplazados a través de un grupo de wasap por el que le hacen llegar en dónde están.

«Nada máis chegar alí trasladáronme a idea de que era como unha paisaxe de guerra. Dicíanme: ''Diego, é imposible transmitir o que estamos vendo. A auga arrasouno todo''», destaca desolado el regidor. «O martes, ao día seguinte de chegar, estaban desanimados porque aínda que traballaron sen descanso non vían avances. Xa onte, mércores, si que os notei máis esperanzados. Eles traballan alí a pé de rúa xunto aos bombeiros de Sevilla. Dixéronme que ao mellor levábanos ao barranco do Poyo, pero ata o de agora non foron ata alí», explica, aclarando que será el viernes por la noche o el sábado cuando esos cuatro voluntarios regresen a Val do Dubra.

«É un inmenso orgullo para nós poder axudar a Valencia. Grazas de corazón a Noelia pola mensaxe, e moito ánimo», destaca conmovido.