Xosé Manuel Rodríguez, que fue el primer alcalde nacionalista de As Neves, renuncia a su acta

Monica Torres
Mónica Torres AS NEVES

AS NEVES

cedida

También deja el sillón su compañera de formación Pilar González, «por renovación»

07 mar 2025 . Actualizado a las 00:41 h.

El Bloque Nacionalista Galego de As Neves ha dado inicio a una nueva etapa política con la renovación de su Grupo Municipal. Este proceso marca un punto de inflexión en la gestión local, ya que dos figuras clave de la formación, Xosé Manuel Rodríguez y Pilar González, entregarán sus actas en el pleno de marzo

Es un relevante paso ya que Rodríguez ocupó la alcaldía hasta el 2023 y ha sido Alcalde hasta 2023 y González desempeñó el cargo de concejala de Benestar Social. Ambos formaron parte del primer gobierno nacionalista en la historia del municipio, «deixando un legado de políticas innovadoras de grande impacto para a comunidade». 

La renovación sigue el camino trazado por la XVIII Asemblea Nacional del BNG, que estableció una reorganización interna en sus diferentes niveles. En As Neves, este proceso llevó a la elección de Raquel Barreiro como nueva responsable local, quien ha querido destacar la labor de los dirigentes salientes. «Queremos agradecer o traballo e dedicación de Xosé Manuel e Pilar, que contribuíron a impulsar iniciativas recoñecidas máis alá do noso concello e demostraron que desde o rural se poden levar a cabo políticas municipais vangardistas», afirmó Barreiro.

Pilar González expresó su satisfacción por la labor realizada y su compromiso con la renovación política del BNG: «Foi un orgullo ter participado nun equipo de goberno municipal aportando o meu gran de area para poñer o meu concello no mapa. Renovar é un proceso imprescindíbel para a continuidade dos proxectos, por iso agora deixo o meu lugar para que xente máis nova dea un paso adiante para volver sentir no meu pobo, onde nacín e onde vivo, un novo aire fresco».

Xosé Manuel Rodríguez, también compartió su visión sobre el cambio en el liderazgo del BNG local: «Deixar que as mellores e mais capaces persoas ocupen o liderado é imprescindible para seguir medrando e, ao tempo, tamén é ilusionante comprobar que hai unha enorme enerxía que os impulsa. Síntome parte desa sorte e empurrarei para que a ambición de construír se materialice na responsabilidade de gobernar. Estou profundamente agradecido por ter gozado da confianza para ser Alcalde do territorio nevés, da xente das Neves». «Con satisfacción polo feito, con autocrítica para aprender do non conseguido, pero cun inmenso sentimento de orgullo porque un neto da Celia do Rei e do Antonio do Pangalos tivera o privilexio de gobernar para intentar conseguir o que sempre eles perseguiron: dignidade e respecto para todas as persoas e determinación para facer medrar As Neves. Agora si. Co relevo no Grupo Municipal que impulsamos ábrese unha nova etapa ambiciosa, ilusionante e alternativa para conseguir que a xente diga, orgullosamente, que #ViveNasNeves. Gracias Pilar Casas. Quedamos nesta beiriña miñota para seguir aprendendo e facendo», concluyó.

La transición en el Grupo Municipal del BNG de As Neves abre, por tanto, un nuevo ciclo de ilusión y compromiso con la ciudadanía, con la mirada puesta en la continuidad de las políticas que han marcado la última década en el concello. Con este paso, el partido reafirma su voluntad de seguir avanzando en la construcción de un futuro prometedor para la comunidad nevense.