Moaña y Cangas quedan unidos por una senda peatonal y ciclista de 5,3 kilómetros por la costa

Monica Torres
Mónica Torres MOAÑA / LA VOZ

MOAÑA

Rafa Estévez

la vía enlaza los núcleos primigenios de las dos villas

06 ago 2021 . Actualizado a las 01:05 h.

La presidenta de la Diputación, Carmela Silva, y la alcaldesa de Moaña, Leticia Santos, estrenaron ayer «el espacio peatonal y ciclista más largo de Galicia». La conclusión del Camiño Real, proyecto en el que también se involucró mucho la asociación vecinal de Tirán y en el que el organismo provincial 575.000 euros, supone la creación de una senda de 5,3 kilómetros por la costa.

«O Camiño Real naceu co obxectivo de interconectar Cangas e Moaña de xeito amable e seguro, recuperando a principal vía de comunicación entre os núcleos primixenios das vilas», indica la Diputación.

Carmela Silva, que reivindicó la necesidad de recuperar el espacio público «para poñer ás persoas no centro e construírnos como sociedad», destacó que esta actuación, que ya le valió convertirse a Moaña en el primer municipio de la provincia con la bandera verde de la Xunta, «é un claro exemplo do novo modelo de mobilidade que precisa a sociedade, ao fomentar a autonomía dos nenos, dar seguridade e fomentar o respecto á natureza».

«É un dos maiores logros nestes seis anos de goberno, que naceu da inquedanza da veciñanza, de tecer lazos e redes, que é o que fai posible que os proxectos se fagan realidade», indicó Leticia Santos.