El vendedor de la Once que dio un premio de 500.000 euros en Viveiro: «Aínda non sei a quen lle tocou, pero estanse vendendo máis cupóns por se volve tocar»

Lucía Rey
Lucía Rey VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

Xaime Ramallal

José Manuel Domínguez continúa con su venta habitual entre Viveiro y O Vicedo

03 feb 2024 . Actualizado a las 13:32 h.

Tres días después de que la fortuna volviese a rozar A Mariña en forma de dinero, con un cupón de la ONCE premiado con 500.000 euros, todavía se desconoce el nombre del afortunado. Así lo confirmó este sábado a mediodía José Manuel Domínguez Rodríguez, que fue el vendedor del boleto ganador. «Aínda non sei a quen lle tocou, pero estanse vendendo máis cupóns por se volve tocar. Persoas que outras veces non queren comprar, agora si que se animan. Cos premios, as vendas suben un pouco», comenta un hombre que lleva 13 años despachando cupones para la ONCE en A Mariña Occidental. De ahí que el boleto, que fue impreso por máquina, haya tocado en Viveiro o en O Vicedo

Domínguez se muestra contento de haber repartido suerte, y un poco sorprendido por la expectación mediática que está generando. «Achegóuseme xente dicíndome que me escoitara falar na radio. Extrañoume un pouco porque varios me escoitaron cando me fixeron entrevistas», comenta un profesional que ya había repartido premios con anterioridad. En una ocasión había vendido un cupón agraciado con 35.000 euros, y en otra despachó varios que aportaron 10.000 euros a sus compradores.