
El portavoz del PSOE, Lois García Carballido, achacó el problema a la falta de una relación de puestos de trabajo (RPT) en el Concello de Ponteceso
05 oct 2023 . Actualizado a las 05:00 h.El Museo Etnolúdico de Galicia (Melga), el único de sus características en Galicia, y el Museo de Arte Contemporáneo de Corme corren serio peligro de continuidad por falta de personal que los atienda.
El portavoz del PSOE, Lois García Carballido, achacó el problema a la falta de una relación de puestos de trabajo (RPT) en el Concello de Ponteceso. «Os museos estiveron este verán case sen atención. O Melga lanzou xa un berro de auxilio porque este ano non houbo técnico de turismo, nun edificio no que coinciden a oficina de información e o Melga. E o padroado do Museo de Arte Contemporáneo de Corme dirixiuse a os grupos municipais avisando de que poden retirar a colección se non se contrata un técnico de museos». Y añadió. «Chegouse ó colmo de ter que atender o director do Melga aos turistas que viñan buscando información ao centro cultural». El PSOE insta al Concello a la adopción de medidas para evitar el cierre de los dos museos. Considera que con la RPT aprobada, Ponteceso puede optar a las ayudas, como las que ofrece cada año la Diputación.
El alcalde, José Manuel Mato, ofreció una versión diferente: «O PSOE fala da posta en marcha da RPT. Quero lembrar que o anterior goberno quixo levar adiante no anterior mandato a RPT en ata dúas ocasións e non saíu adiante». Sobre la falta de técnicos para atender ambos museos, el regidor argumentó: «Coa entrada en vigor da nova lei sobre o mercado laboral, que incide moito na redución da temporalidade, hai que dicir que as novas contratacións teñen que cubrir algún destes tres requisitos: que sexa persoal funcionario, que sexa laboral fixo ou que se atope en proceso de estabilización. É mais, dende o Concello se solicitou á Deputación sendas subvencións para a contratación dun técnico de museo e un auxiliar administrativo e foron rexeitadas. Igual que pasou o pasado ano co anterior goberno», dijo.