Reservan una mesa para 22 personas en una parrillada de Silleda y no aparecen

Rocío García Martínez
Rocío García A ESTRADA

SILLEDA

«Tivemos un comedor enteiro parado en domingo», lamenta el hostelero

10 abr 2023 . Actualizado a las 18:21 h.

La historia de las reservas fantasma ha vuelto a repetirse este fin de semana. Esta vez le ha tocado a la parrillada A Fonte de Piñeiro, en el municipio de Silleda.

Según explica el empresario Óscar Rivas, propietario del grupo Valenciaga, en el que se integra este negocio, un hombre llamó por teléfono al local el sábado por la mañana y reservó una mesa para 22 personas. «Nós temos tres comedores. Como eran moita xente acomodámolos no pequeno. A reserva copaba ese comedor enteiro», explica Óscar.

«Non cremos que houbera mala intención, porque a persoa que chamou falaba coa muller para consensuar a hora da comida e todo parecía completamente normal, aínda que non é habitual reservar para tanta xente o día antes», comenta el hostelero.

La reserva se cerró para el domingo a las 14.30 horas, pero llegado el momento, allí no estaban ni la persona que llamó ni ninguno de los comensales. «É moi raro. Nunha comida de tanta xente o normal é que algunha vaia chegando xa antes da hora e vaia tomando algo mentres espera polo resto», indica Óscar Rivas. Eran las 14.15 y a la parrillada no había llegado nadie relacionado con esa reserva. A las 14.30 tampoco. Ni siquiera a las 14.45 horas. «Había un montón de xente porque era domingo e ademais coincidía que era a Festa da Rosquilla de Abades. Moita xente tiña reserva, pero a outra tivemos que deixala sen atender porque, co comedor pequeno reservado enteiro, non dabamos para máis», comenta el hostelero.

A las tres menos cuarto de la tarde Óscar ya empezó a temerse que los comensales no iban a llegar nunca. «Valoramos meter xente para o comedor, pero entón outros clientes que chegaron dixéronnos que os actos da Festa da Rosquilla se retrasaran moito e pensamos que entón igual a xente da reserva ía vir pero máis tarde», cuenta el empresario.

«Tiñamos un comedor coa mesa posta e dous camareiros parados, un deles collerámolo como extra por esa comida e veu por facernos un favor, porque foi moito na hora e tiña unha comida familiar á que tivo que renunciar», lamenta Óscar.

Llegadas las 15.30 horas, al hostelero se le acabó la paciencia, así que buscó el número desde el que se había hecho la reserva y llamó. «Ao dicirlle que lle chamabamos desde A Fonte, colgou. Houbo que chamarlle de segundas e pedirlle que for favor nos dixesen se ían vir ou non. Entón o home dixo que tiveran un imprevisto e que cría que xa chamara a súa muller para anular», cuenta el hostelero.

«Sentounos moi mal. Xa non é o que perdas, é que te tomen por parvo. Tennos pasado con mesas de dous ou de catro, pero con 22 non hai forma de solucionar. Tes que pagar dous camareiros e perdes moito material: o pan que xa estaba cortado na mesa para gañar tempo, a leituga lavada, as patacas preparadas, a carne comprada... Se hai un contratempo, non costa nada anular», defiende el empresario.