El Concello de Mos atribuye los altercados a «40 exaltados» que se negaron a identificarse

La voz VIGO

GRADA DE RÍO

XOÁN CARLOS GIL

Condenan el hecho de que varios vecinos resultaran heridos y destacan que era una iniciativa democrática para hablar sobre el proyecto del Celta

25 sep 2019 . Actualizado a las 21:43 h.

La alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, ha ofrecido esta mañana una rueda de prensa tras los hechos ocurridos ayer antes de la reunión que iba a mantener con los vecinos sobre el proyecto del Celta y que acabó siendo suspendida. Desde el Concello «lamentan profundamente» lo ocurrido. Aquí se puede consultar el informe policial.

El gobierno municipal ha querido manifestar su «condena polo feito de que non se puidera celebrar este acto democrático e de interese xeral para os veciños de Tameiga». Pero consideran que «o máis grave, e polo que manifesta a súa máis intensa repulsa e condena, con máis forza se cabe, polos veciños de Mos que teñen resultado feridos como consencuencia dos altercados xerados polos exaltados que teñen impedido a realización do acto».

Exponen que como resultado del forcejeo, un vecino fue agredido con un palo en la cabeza y fue trasladado en ambulancia al hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo, donde permaneció toda la noche en observación. Además, informan de que dos personas tuvieron que ser atendidas con ataques de ansiedad y otras dos con daños materiales.

«Segundo o informe da Policía Local de Mos os altercados inciáronse no momento no que os axentes pediron que as persoas que entraban no Multiusos se identificasen para o acceso ao recinto», recordando que es la práctica habirual en situaciones similares para controlar el aforo. «Foi entonces cando un grupo de persoas vestidas con camisetas verdes quixeron entrar sen proceder a súa identificación e comenzaron os forcexeos», añaden.

El Concello de Mos atribuye este suceso a «40 persoas, algunhas delas nin siquera censadas no municipio, que impediron que os 200 veciños de Mos que se atopaban na entrada do Multiusos puideran entrar». Estos últimos pretendían participar, dice el comunicado, en «un acto de interese xeral e que establa plantexado con toda a transparencia para ofrecer información veraz sobre o proceso no se atopa o proxecto do Real Club Celta en Mos así como explicar a mofidicación puntual do Plan Xeral».

Incide el Concelo en que el acto en cuestión «correspondía a un exercicio democrático e de transparencia no que estaba previsto que intervisen a alcaldesa e técnicos municipais para pórse a disposición dos veciños de Tameiga e resolver todas as súas dúbidas ao respecto». Y terminan lamentando de nuevo que «por causa duns poucos e coa fin de garantir a seguridade dos asistentes, tivese que ser suspendido».