El PSOE acusa a Feijoo de querer «fuxir pola porta de atrás»

maria fandiño LUGO / LA VOZ

LUGO

CEDIDA

Besteiro inicia la campaña electoral atacando abiertamente al PP

29 ago 2012 . Actualizado a las 20:21 h.

José Ramón Gómez Besteiro, presidente del PSOE de la provincia de Lugo, inicia la campaña electoral mostrando 10 ejemplos que «poñen en evidencia que a provincia de Lugo foi a máis castigada polo Goberno de Feijoo». El líder socialista denunció en este primer acto que los recortes del presidente de la Xunta provocaron un aumento del paro en Lugo en un 32%, además de duplicar la deuda pública de Galicia en solo tres años, que pasa de 3.700 millones a 7.381.

Rajoy y Feijoo son o mesmo

Durante todo el evento, Besteiro mantuvo un paralelismo marcado entre las actuaciones del presidente de la Xunta y del Estado, alegando que «o Sr. Feijoo foi un erro, unha persoa que laminou ós empregados públicos, privatizou e suprimiu os servicios públicos e desmantelou o noso país igual que Rajoy hoxe desmantela a nación». También destacó el interés que el Partido Popular muestra en la gestión del sector privado, el único que le importa, según los socialistas. Besteiro acusó a Feijoo de la pérdida de 7.000 puestos de trabajo con la «paralización e chapuza do concurso eólico», de retirar la Axuda no Fogar a 3.000 familias de Lugo y de instaurar el repago farmacéutico «antes de que copiase a idea Rajoy», lo que supuso un aumento para los lucenses de 480.000 euros en un solo mes en medicinas. También acusa a Feijoo de eliminar profesores públicos, ayudas para comprar libros de texto, transporte escolar... «como na época do franquismo».

O adianto agocha máis recortes

Según Feijoo, las elecciones se convocan por planificación económica, pero Besteiro lo acusa de querer tapar «o que serán os presupostos autonómicos máis duros da historia de Galicia». El presidente de la Xunta también justificó el adelanto con la unidad política, pero el presidente del PSOE de Lugo lo acusó de ser «o goberno que máis abusou do rodillo da maioría absoluta e da urxencia». Por último, Feijoo apeló a evitar gastos adicionales, igualando las elecciones gallegas con las del vascas, pero Besteiro lo acusó de mentir nuevamente, pues «non existen custes duplicados entre autonomías diferentes, son independientes e os recursos veñen de cada comunidade autónoma».