El presidente de la Diputación, José Ramón Gómez Besteiro, afirmó ayer que espera que otros gobiernos, provinciales, locales o autonómicos, «tomen exemplo» de la Diputación de Lugo e impulsen la puesta en marcha de presupuestos participativos como hará el organismo lucense el año que viene. «Melloraremos a calidade democrática e a transparencia da nosa xestión», señaló.
Besteiro explica que este nuevo instrumento de participación ciudadana servirá para «forxar unha relación de dobre dirección con todos os lucenses: por un lado, coñeceremos de primeira man as súas necesidades e facémolos partícipes da xestión provincial, dándolles voz á hora de definir os orzamentos; e, por outro, explicámoslles para que serve esta institución, que proxectos desenvolvemos e a que destinamos os nosos fondos».
El anuncio lo hizo durante la firma de un convenio con la Confederación Galega de Veciños (Cogave), por el que la Diputación otorga 12.000 euros al colectivo. El presidente de la Cogave, Jesús Vázquez, recordó que la Diputación de Lugo es la institución «coa que mellor sintonía temos, e iso creo que é por Besteiro». Además, afirmó que el anuncio de poner en marcha presupuestos participativos es un «feito histórico, ten o noso apoio», y un gran avance para que los ciudadanos sean protagonistas día a día de la gestión pública. «Non hai grandes cidades en Galicia que os teñan, nin sequera a Fegamp», señaló.