Fruga exige una investigación sobre la quiebra de Alimentos Lácteos

La Voz

LUGO

Considera necesario que se realice una autoría de las cuentas de la sociedad para saber en que emplearon los 9 euros de dinero público

28 may 2013 . Actualizado a las 15:52 h.

La Federación Rural Galega demanda una investigación sobre los motivos de la quiebra de Alimentos Lácteos y una auditoría para conocer dónde fueron a parar nueve millones en ayudas públicas. La organización, según Elías Somoza, reclama también que se pague a los productores el dinero que se les adeuda. "Demandamos responsabilidades políticas -señaló Somoza- e penais, de habelas, así como reparación dos danos producidos ao cooperativismo e aos intereses públicos de Galicia.

Según Fruga, fue el PP el que vetó que la planta de Pascual pasara a un grupo de 23 cooperativas gallegas. "Deixando ao mando -señaló Somoza- a dúas persoas que tiñan cargos públicos da man do PP e que dirixían as cooperativas de Gancobre e A Arzuana".

Somoza señaló que el panorama "non pode ser máis negro: quince millóns de euros de débedas recoñecidas, unha estratexia de posicionamento no mercado con prezos á baixa que axudou á baixada do prezo do leite; perto de 1.000 productores aos que se lles adebedaba o leite de varios meses; 9 milllóns de euros de cargos públicos fundidos e perto de 100 traballadores da planta de envasado sen emprego e varias cooperativas nunha situación moi complicada.