José Tomé sobre el Consello da Xunta en Lugo: «Viñeron facer turismo, porque do resto non contaron nada novo»

Suso Varela Pérez
Suso Varela LUGO / LA VOZ

LUGO

José Tomé valoró la reunión del Consello da Xunta celebrado en Lugo
José Tomé valoró la reunión del Consello da Xunta celebrado en Lugo Óscar Cela

El líder de los socialistas lucenses señala que lo que anunció el gobierno gallego son «débedas históricas ou proxectos xa anunciados e sen concrecións orzamentarias», y planteó varias preguntas al presidente Rueda

13 may 2025 . Actualizado a las 20:42 h.

El reelegido secretario general del PSdeG en Lugo y presidente de la Diputación, José Tomé calificó los anuncios de la Xunta tras el consejo de gobierno celebrado en Lugo de decepcionantes «porque non contaron nada novo e evidenciaron unha falta de compromiso con Lugo e a provincia».

Tomé lamentó que no se anunciase ningún proyecto nuevo, y sobre los que expuso el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, «algúns son débedas históricas e outros presentáronse sen previsións de orzamentos reais». El líder de los socialistas lucenses calificó el viaje del presidente Rueda y de los conselleiros «de turismo de foto na Muralla, porque non deron resposta ás necesidades dos lucenses».

Tomé hizo varias preguntas en alto para que desde el gobierno gallego respondan. «Por que non dixeron nada da variante de Viveiro? Xa se esqueceron do que falaban na moción de censura, de que era necesaria». Otra pregunta a la Xunta: «Que pasa coa estrada do Courel, que se derrubou hai tres anos e nin teñen o proxecto?». La tercera pregunta: «Que pasa co acceso ao Porto Seco de Monforte? Falan de reindustrialización e teñen sen comunicar un nó loxístico coa N-120».

Cuarta pregunta de Tomé: «E sabemos algo da Rolda Leste? Porque nas eleccións dixeron que iban a investir seis millóns cando sabía que era imposible». También sobre infraestructuras, el presidente provincial preguntó a la Xunta qué pasa con el desdoblamiento del corredor de Sarria y su prolongación hacia Monforte: «Supoño que non quererán esquecerse da conexión cara o sur dos concellos máis poboados, Lugo, Sarria e Monforte». Y la sexta pregunta fue sobre sanidad: «Acaba de haber protestas en Burela e en Monforte e no rural faltan pediatras e médicos, pero diso non falou nada o señor Rueda».

Tomé lamentó que de la reunión cordial que tuvo hace un año con el presidente de la Xunta «non hai nada en marcha, cando falamos os dous de necesidades das que estábamos de acordo».