La campaña de promoción turística de la Diputación de Pontevedra, un guiño al interior

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LAVOZ

PONTEVEDRA

ADRIÁN BAÚLDE

«Cando volves?» invita a los visitantes a regresar a las Rías Baixas

15 ene 2025 . Actualizado a las 16:25 h.

Dos palabras, una pregunta, Cando volves?, sintetizan la campaña de promoción turística de la Diputación de Pontevedra de este año 2025 y con la que acudirán el próximo 23 de enero a Fitur, en Madrid, donde también tendrá protagonismo la próxima Bienal. Lo primero que llama la atención del audiovisual presentado este martes en el Hotel Numa Experimental es la ausencia de costa, de las playas, algo que es intencionado, ya que, tal y como precisó la diputada Nava Castro, es «un guiño ao interior, o guiño de que en Rías Baixas temos moitísimo que contar».

ADRIÁN BAÚLDE

«O interior é o gran descoñecido, aínda que cada vez menos. Temos un interior único, con recursos patrimoniais e artísticos de primeiro nivel e tamén con recursos naturais que nos levan a gozar de ríos ou carballeiras, así como de produtos estrela desta provincia, como os percorridos a carón da camelia, a flor das Rías Baixas ou rutas como o Camiño Taverneiro. Recursos aos que hai que engadir as nosas xentes, que tamén son protagonistas desta campaña», añadió la diputada de Turismo.

ADRIÁN BAÚLDE

Así lo puso también de manifiesto Luis López, quien remarcó que se trata de una «campaña inédita», toda vez que «nunca antes a Deputación presentara a súa campaña en casa antes de facelo fóra, nunca antes se fixera unha campaña onde o anfitrión fóra tan protagonista como o visitante, nunca antes unha campaña provincial decidira cambiar completamente o mar das Rías polo mar de beleza e sensacións do interior e nunca antes se lanzara unha campaña onde se vira con tanta claridade que as Rías Baixas están compostas por 61 concellos», precisó el presidente de la Diputación Provincial.

ADRIÁN BAÚLDE

«Un continuo volver»

Luis López incidió en que se busca poner en valor las experiencias y atractivos de los 61 concellos de la provincia invitando al visitante a gozar de un destino sostenible, desestacionalizado y descentralizado. «Esta campaña é un continuo volver para os que temos o privilexio de nacer e vivir aquí (...). A provincia de Pontevedra vive dobremente no interior, empezando polo noso interior e continuando polo interior xeográfico», acotó.

ADRIÁN BAÚLDE

Tras remarcar que el audiovisual realizado por Esmerante se grabó en cuarenta localizaciones de veintitrés concellos, todos ellos enclaves del interior, Luis López enfatizó que «somos o destino líder en Galicia. Un de cada tres dos que visitan a nosa comunidade, visita esta provincia», así como resaltó que «encabezamos o turismo do norte, por riba de Cantabria, País Vasco e Asturias». Y todo ello sin obviar los retos que hay por delante: «Pretendemos aumentar a captación do turismo internacional, que no verán incrementouse un 25 % (...), como tamén nos marcamos tomar a dianteira na desestacionalización, captamos fondos para proxectos singulares que promoven iso».

ADRIÁN BAÚLDE

En la presentación de Cando volves? se contó con la participación de la chelista Margarida Mariño, así como de la intervención de la artesana Olalla Lojo, la astrónoma Mónica Pereira y el vicepresidente del Clúster de Turismo de Galicia, Alfonso Martínez, quien destacó la «oferta moi sólida» que en materia turística se puede encontrar en el interior de la provincia.