Siete años después, la bandera azul vuelve a ondear en Raxó: «Estamos diante dunha praia de bandeira»

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

Poio luce la enseña medioambiental en dos playas, Cabeceira y Siorto, y cuatro senderos

02 jul 2024 . Actualizado a las 15:16 h.

Han tenido que pasar siete años para que la bandera azul ondease de nuevo en la playa de Siorto, en Raxó. Y es que el verano del 2017 fue hasta este martes el último en el que dos arenales de este concello pontevedrés presumieron de un emblema medioambiental que, de nuevo, fue izado en ambas playas este martes.

Este acto coincidió con la activación el primero de julio de todos los servicios en estas playas, incluido el de socorristas. La recuperación de la bandera azul para Siorto fue considerada por el alcalde Ángel Moldes como «unha noticia moi boa para o noso concello, especialmente para a veciñanza de Raxó, que agardaba desde hai tempo impaciente a que se recuperase este distintivo, que é sinónimo de calidade, para esta praia», precisó.

El regidor municipal añadió que «estamos moi satisfeitos, porque recuperar esta bandeira despois de tanto tempo era tamén un dos nosos obxectivos. Apostamos por presentar este ano a candidatura para Siorto e conseguimos que se recoñecese o que moitos de nós xa sabiamos, que estamos diante dunha praia de bandeira». Al tiempo, dejó claro que «é un recoñecemento ao traballo que estamos facendo para potenciar un turismo sostible e de calidade».

Cuatro senderos azules

Además de dos playas con bandera azul, Poio ofrece cuatro senderos azules, dos más que en el 2023: Ruta do Laño, Muíños de Samieira, Litoral de Poio y Variante Espiritual do Camiño Portugués.

En este sentido, desde el Concello resaltaron que, en las últimas semanas, se «intensificou a posta a punto de todos os areais, que incluíu a mellora nos accesos ás praias e colocación de duchas, paneis informativos e papeleiras, limpeza, así como a contratación de seis socorristas que ata o 30 de setembro velarán pola seguridade dos bañistas en Siorto e Cabeceira».