Empresas de Poio y Campo Lameiro se benefician de la aceleradora para la internacionalización Galicia Avanza

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

POIO

Durante ocho meses se trabajo en la salida al exterior de las firmas o, en el caso de aquellas con experiencia en este campo, en su consolidación internacional

25 feb 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

Sendas empresas de Poio y Campo Lameiro se encuentran entre las veintiuna firmas gallegas que se han beneficiado del programa de aceleración para la internacionalización de pymes gallegas Galicia Avanza, que impulsa la Consellería de Economía. «Durante os oito meses de duración do programa, traballouse na saída ao exterior das empresas e tamén na consolidación internacional das que xa tiñan experiencia neste eido, abríndolles novos mercados ou accedendo a novos segmentos de clientes», remarcaron.

En el marco de este proyecto gestionado y coordinado por el Parque Tecnolóxico de Galicia ? Tecnópole, se ayudó a estas empresas «a mellorar a súa estratexia comercial internacional, avanzouse na protección das súas marcas e deseños industriais ou intelectuais e na detección de posibles colaboracións con outras firmas».

Entre las empresas beneficiaras, Quival, ubicada en el Concello de Campo Lameiro y dedicada desde 1980 a la producción de frutos secos bajo la marca El Nogal. «Con máis de 40 anos de experiencia, converteuse nun referente no mercado galego e nacional, ofrecendo un concepto innovador de healthy snack a base de froitos secos» siendo el único fabricante de frutos secos en Galicia. «Nos últimos anos, a súa marca internacional consolidouse en catro continentes», incidieron remarcando que, con el apoyo de Galicia Avanza, «a empresa está expandíndose a novas áreas onde a demanda de améndoas españolas está en crecemento».

La otra firma de la comarca de Pontevedra que ha participado de este proyecto es Dairypet, con sede en Poio. «Desenvolve e comercializa produtos lácteos e outros complementos alimenticios innovadores para cans e gatos, elaborados con ingredientes totalmente naturais e que melloran a saúde das mascotas», reseñaron. Incidieron en que, gracias a su paso por la aceleradora, está consolidando su presencia en distintos mercados de Europa, Asia y América, «ao tempo que se está a abrir a outros novos de interese como os Estados Unidos e Reino Unido». De igual modo, «avanzouse na obtención de certificacións e no rexistro da marca en Arabia Saudita, un dos mercados máis importantes en Oriente Medio e cun gran potencial de crecemento».