Patrocinado porPatrocinado por

Villares insiste en que Portos quiere el dragado del Lérez y pide permiso de Costas para «levalo adiante»

m. g. PONTEVEDRA / LA VOZ

SOMOS MAR

El conselleiro de Mar, Alfonso Villares, a la derecha de la imagen, en una visita a Sanxenxo
El conselleiro de Mar, Alfonso Villares, a la derecha de la imagen, en una visita a Sanxenxo ADRIÁN BAÚLDE

El conselleiro de Mar aseguró que las propuestas remitidas a Madrid para la zona de vertido de áridos se consensuó con los puertos de Vigo, Vilagarcía y Marín

19 oct 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El conselleiro de Mar, Alfonso Villares, manifestó su sorpresa por la crítica del subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada, a la petición de la Xunta de que Madrid agilice la tramitación del expediente que posibilite el dragado del Lérez. Losada, a su vez, había respondido a otra comparecencia anterior del presidente de Portos con las cofradías, en un encuentro donde se echó sobre Costas toda la responsabilidad de cuándo se hará la obra, postura que el subdelegado no compartió, precisando él que Madrid está a la espera de un informe técnico del Centro de Estudios y Experimentación de Obras Públicas (Cedex).

Villares afirmó este viernes: «Nós queremos acometer ese dragado, así llo estamos dicindo a todo o sector», recalcó el titular autonómico. «Hai máis de dous anos que emitimos un informe, que se nos dixo por parte do Estado que se corrixira e no mes de xullo volvemos a facer esas correccións, que as fixemos conxuntamente cos tres portos do Estado —Vilagarcía, Vigo e Marín— e, polo tanto consensuado, sobre as distintas zonas de vertido dos áridos desde dragado».

Villares, que recordó que se ha incluido una partida de tres millones de euros en los presupuestos de la Xunta del 2025 añadió: «O que quere facer Portos de Galicia é atender esta demanda do sector. Nós queremos facelo. Temos o presuposto na Xunta de Galicia para levalo adiante e o que necesitamos é o permiso da Administración competente, que neste caso é o Goberno do Estado».

«Sobre esas cousas que comentou o subdelegado do Goberno non as entendo e para min non ten sentido, porque o que levamos é unha demanda da sociedade e onde dicimos que temos os presupostos e que estamos esperando o visto bo por parte do Estado», concluyó.