
Gardacostas decomisó 117,8 kilos de cefalópodo y levantó un acta de presunta infracción
15 jul 2025 . Actualizado a las 17:00 h.Agentes del Servizo de Gardacostas de Galicia intervinieron en el puerto de Portonovo 117,8 kilos de pulpo a la embarcación Nuevo Fren Uno el pasado lunes. Se da la circunstancia de que el armador y patrón de esta embarcación de bajura, de 10 metros de eslora, es el patrón mayor de Portonovo, Martín Domínguez.
Decomisaron las capturas que llevaba a bordo de más el Nuevo Fren Uno, que fueron entregadas al banco de alimentos, además de levantar un acta de presunta infracción.
Por su parte, desde la Consellería do Mar confirmaron la realización de «unha acta de presunta infracción no porto de Portonovo a unha embarcación local decomisándose 116 quilos de polbo que posteriormente foron entregados ao Banco de Alimentos de Pontevedra. Ademais, procedeuse a incautar a embarcación quedando precintada e o rol entregado na base de Pontevedra. A partir de aí será o instructor do expediente o que dirima a resolución sobre dita acta».
Por otra parte, el armador del Nuevo Fren Uno se defendió argumentando que «traía quilos de máis, pero non era polbo ilegal» señalando que todos cumplían la talla reglamentaria. Preguntado si cree que este incidente afectará a su posición en la cofradía de pescadores, Domínguez afirmó que no. «Eu non teño por que renunciar ao cargo, porque eu non cometín ningún delito. Se estivera en veda o polbo xa sería doutra maneira, pero eu non cometín ningún delito. É un motivo de infracción. Se a un lle quitan cinco puntos de carné, xa máis nunca se queda sen carné para a vida? Terei que pagar a sanción». El patrón recalcó que en 28 años de profesión como armador «nunca me colleran con polbo de máis», insistiendo que el todo el cefalópodo era reglamentario en cuanto a la talla.