Rocío Gómez y Jabel Balseiro, mariñanos en Torrent: «Isto parece unha película de terror. Hai vidas moi rotas»

BURELA

Aspecto de la carretera que une Valencia y Torrent
Aspecto de la carretera que une Valencia y Torrent Miguel Ángel Polo | EFE

Estos días se afanan, tras la gota fría que ha asolado la comunidad valenciana, en quitar «a lama que está por todas partes»

04 nov 2024 . Actualizado a las 09:56 h.

«A nova é que estamos ben, grazas a Deus. Tentamos axudar no que se pode porque isto é catastrófico, parece unha película de terror. Aquí hai vidas moi rotas», explica la burelense Rocío Gómez, que reside desde el año 2008 en Torrent con su marido, el celeirense Jabel Balseiro, con el que tiene una hija. Estos días se afanan, tras la gota fría que ha asolado la comunidad valenciana, en quitar «a lama que está por todas partes» y ayudar a amigos y conocidos a los que se les inundaron sus propiedades.

Ambos ostentan centros deportivos. Rocío recibió aviso de desalojo del lugar sobre las tres de la tarde y pudo llegar a Torrent desde Valencia. «Os nosos traballadores sufriron danos materiais, pero non persoais», expone.

Torrent está rodeado por dos barrancos, y pese a que no llovió como en otras zonas, barrios como Xenillet o El Pantano sufrieron con virulencia el arrastre del agua. «Foron arrasados. Haberá que demoler casas, houbo que levantar solos de parqué... O cauce tamén levou por diante a ponte que nos conecta a Alacuás e Cullera. E a autovía que nos comunica con Valencia sufriu danos», expone Rocío. Estos días hay restricciones al movimiento para que puedan pasar los efectivos de emergencias.

En Torrent llevan sin agua desde el martes, aunque sí hay puntos de recogida de agua potable, en cubos y garrafas.

Pero nada comparado con lo que han vivido otras personas, resalta. «A cantidade de vítimas é elevadísima e hai moita preocupación ao que pase cando se drenen determinados sitios, polos desaparecidos. Ten en conta que no centro comercial de Bonaire calcúlase que había 5.000 vehículos», apunta.

«Hai moito que facer e a xente está cabreada e moi triste», lamenta Rocío, que no obstante señala que paradójicamente «aquí tivemos inundacións con máis acumulación de auga, pero non tan destrutivas». Así, afirma que «danas van seguir acontecendo. Hai que estar máis alerta e preparar axudas a todos os niveis, de moi distintas formas. Hai xente que perdeu a casa e está illada, e por iso teme aínda por riba perder o emprego», apunta.