Patrocinado porPatrocinado por

Mar de Fábula y WE Sustainability lanzan un nuevo proyecto, A Casa no Alto, en Camelle

La Voz CARBALLO / LA VOZ

SOMOS MAR

MDF

Funcionará como un centro de interpretación, reniendo especialistas en diferentes disciplinas en torno a talleres de promoción artística, ambiental y cultural. Un punto de convivencia de artistas, un paso más para la protección del medio marino

17 mar 2022 . Actualizado a las 20:13 h.

La asociación Mar de Fábula, con sede en Camelle, viene de poner en marcha un nuevo proyecto, A Casa no Alto. «Camelle é unha vila mariñeira que inspira arte», declara la entidad. «Consideramos que Mar de Fábula, que utiliza a arte coma unha ferramenta máis na defensa do medio mariño, pode e debe transcender á súa realidade actual e dar un paso adiante para mobilizar sensibilidades de xente nova que reflexione polos mesmos obxectivos da nosa asociación», reseñan. Esos fines son la limpieza y protección del medio marino y del medio litoral, en primer lugar, pero también promover y defender el patrimonio natural, el patrimonio cultural y el patrimonio marítimo-pesquero de la Costa da Morte. «Que mellor maneira de axudar a estes obxectivos que poñer un feixe de xente nova, especialistas en diferentes disciplinas, coas súas raíces na terra, a pensar e traballar de maneira crítica e construtiva nun fervedoiro de ideas», avanza la asociación. Lo que se hará, en gran medida, como primer paso, son obradoiros de promoción artística, ambiental y cultural. 

Un centro de interpretación

Mar de Fábula describe que se enfoca A Casa no Alto como un Centro de Interpretación de Arte do Mar, «un proxecto experimental onde os artistas conviven e traballan de maneira flexible e libre, liberando o seu potencial creativo, xa sexa de maneira individual ou colectiva nun grupo con intereses comúns». 

Entidades colaboradoras

En esta «aventura», fruto de un proyecto presentado en la última convocatoria de subvenciones del Galp Costa da Morte, la entidad estará acompañada de WE Sustainability, plataforma ambiental con sede en A Coruña. Bajo la dirección de Pablo López, artista plástico promotor e inspirador de esta iniciativa y socio de Mar de Fábula, las puertas de la Casa no Alto quedaron abiertas el pasado 11 de marzo, y así permanecerán hasta finales del mes de mayo.

Después del trabajo que se lleve a cabo durante estos tres meses, llegará una exposición de la obra artística realizada, tanto en el Museo de Man de Camelle como en las instalaciones de WE Sustainability en A Coruña.